van China naar Vietnam/ Cambodja

Wie weet mogelijkheden om vanuit Hong Kong of Guangzhou
al of niet een georganizeerde trip (retour) te maken naar Vietn. e.o. Cambodja ???
Of een reisbureau in China die daar in gespecializeerd is !??
Hartelijk dank .:zon02:

Hoi Bennie,

Ik zou geen georgaiseerde trip door Vietnam en/of Cambodja regelen in China. Als je georganiseerd wilt gaan zijn er in Vietnam erg veel reisbureau’s die allerhande tours voor elk wat wils kunnen regelen voor erg lage prijzen. Deze reisbureau’s zijn in ieder geval in Vietnam aanwezig op vliegvelden, in binnensteden, straten waar toeristen komen en bovendien kan ieder hotel of taxichauffeur bemiddelen/je erheen brengen. Neem je bijvoorbeeld een tour van een week, kun je daarna besluiten nog een andere tour te nemen ofwel op eigen houtje te gaan.
Ongeorganiseerd door deze landen touren is ook mogelijk, bijvoorbeeld per bus, trein, vliegtuig of een brommer huren en je hebt er zelfs die er fietsen.
Van Hong Kong naar Vietnam kan geloof ik goedkoop met AirAsia (vanuit Macau); je kunt ook met de trein naar Hanoi (deze trein gaat geloof ik vanuit Beijing, maar je kunt in Hong Kong bij een reisbureau wel een ticket met overstap naar Hanoi regelen, denk ik).