In November ga ik samen met mijn vriendin naar Thailand… Zoals velen van Bangkok naar Changmai met de nachttrein, en van Changmai met het vliegtuig naar het Zuiden.
Nu vragen wij ons alleen af of we van te voren een vlucht naar het zuiden moeten boeken of dat we dit in Changmai kunnen doen… Heb namelijk geen enkel idee of er genoeg plaatsen zijn en dat er misschien geen plek is op de dag dat we willen vliegen.
Ik heb verleden jaar met mijn vriendin de trein genomen naar cnx en het vliegtuig genomen naar Bangkok:het was wel in februarie moet ik je bijvertellen(heb de vlucht geboekt dezelfde dag van vertrek)normaal zijn er verschillende vluchten per dag die vertrekken uit cnx naar bkk;dus inpriciepe moet dat toch wel lukken,denk ik!!voor de eindejaars dagen kan het wel problemen scheppen.sommige vluchten maken eerst halte in bkk,om daarna door te vliegen naar het zuiden.g.s
Ik heb het dit jaar gedaan en heb op voorhand geboekt ( 5 maand ) zo ben je zeker van goede aansluiting BKK - zuiden .
Het was in juli en de vluchten waren volgeboekt , vooral met Thais.
Nachttrein is niets voor mij ik heb maar amper drie weken .