wahhhhhh ik zie door de bomen het bos niet meer!! volgende week vertrek ik en had een plannetje om vanaf Bangkok met de trein en wat stops naar Chang Mai te reizen. Daar ff chillen en vervolgens vliegen naar het zuiden. Op de genoemde vliegtickets site kom ik er niet aan uit of ik wel vanaf Chang Mai ( als het ff kan rechtstreeks) naar het zuiden kan vliegen.Genoemde airports staan bij mij niet op de kaart:retard: Ik wil namelijk 1 vlucht doen om tijd te besparen maar overweeg nu om naar Chang Mai te vliegen en dan met de trein af te reizen naar Bangkok…maar ja andersom heeft mn voorkeur:chin: wie oh wie heeft er duidelijke info voor me???
alvast bedankt
Ik weet niet precies waar je heen wilt in het zuiden, maar Bangkok Airways heeft non-stop vluchten van Chiang Mai naar Ko Samui en Thai Airways heeft non-stop vluchten van Chiang Mai naar Phuket.
De lowcost maatschappijen zoals NokAir en AirAsia vliegen beiden niet naar Ko Samui (AirAsia wel naar Surat Thani), maar wel naar Phuket (of Krabi), alleen mogelijk met een overstap in Bangkok.
Alvast een goede reis !
geen paniek dus, komt wel goed
Is idd wel handig om tijd te besparen, ik ga gewoon gezellig vanaf Bangkok naar Chiang Mai met wat tussenstops en neem daarna een nachttrein naar beneden… tijd zat