Ik zou graag deze maand (Augustus 2009) van Brussel naar Stuttgart reizen om daar een week te verblijven. Ik ben student, dus vermits ik vakantie heb zijn exacte data niet van belang, zolang ik maar terug ben ten laatste op 28 augustus. Doordat mijn budget als student uitermate beperkt is zou ik graag willen weten wat de goedkoopste manier van reizen is (vliegtuig of trein, welke maatschappijen enz.). Het is mijn eerste keer dat ik zulke reis onderneem, dus alle tips zijn meer dan welkom!
Trein duurt helemaal zo lang nog niet, dus zou best wel eens het goedkoopst kunnen zijn. En beslist het meest flexibel.
Kijk maar op www.bahn.de (ook in 't Engels en zelfs deels in NL) en www.b-rail.be voor de prijzen en reistijden. Hoe langer vantevoren je boekt hoe lager de prijzen, dus jammer dat je pas zo met zo kort dag kunt plannen. Maar zelfde geldt veelal voor budgetvluchten, ALS die er al op deze route zijn…
Bedankt voor je reactie, ticket is intussen gekocht, en ik hoop aanstaande zaterdag te vertrekken! Goedkoop is het helaas niet (324 euro heen en terug) maar het is vakantie voor iets, zullen we maar zeggen… xD