Bestemmingen: Bratislava, Praag, Boedapest en Innsbruck
Vertrek vanaf: Amsterdam Schiphol
Als je goed zoekt vind je stoelen voor 4 euro.
Heb zelf een retour Amsterdam - Bratislava (ik wilde toch die richting op om een reis te maken) midden in het hoogseizoen voor 50 euro totaal geboekt. Ideaal!
Ook op www.airberlin.nl kun je als je goed zoekt vluchten vinden voor 1 euro. Een retourtje Milaan vertrek op 7 augustus, terug op 22 augustus wordt zo bijvoorbeeld 2x29 euro (incl. alles). Het is even zoeken, maar je komt er wel uiteindelijk!
Heeft er iemand nog een zeer goedkope vliegtip naar Stockholm voor mij? Vertrek +/- 20 aug en dan een week. Het goedkoopste wat ik tot nu toe heb gevonden is rond de 250 euro (incl), maar dat vind ik nog een beetje duur. Ben vorig jaar voor 110 euro gevlogen met transavia naar Skavsta vanaf Rotterdam, maar die vlucht is er niet meer. Alvast bedankt voor de tips!
Als je de moeite wilt nemen om naar Brussel te reizen kun je met Ryanair vliegen voor ongeveer vijftig euro (20 aug heen, retour 28 aug).
Heb maar heel kort gekeken. Als je wat meer zoektijd uittrekt en verschillende data afloopt kom je misschien nog lager uit.
Treinretour naar Brussel luchthaven is maximaal € 78,-- (www.ns.nl).