Prijsverschil tickets

Ik was even aan het kijken voor een vliegticket van Brussel naar Bangkok.
Als ik via de site van Brussel airport het goedkoopste ticket zoek is dit via Swiss voor €711,62

Voor geheel dezelfde vlucht op cheaptickets.nl is dit €673,62
Via ebookers.be komt dit op €684,12

Waar zit hem nu juist het prijsverschil, is het veiliger om via Brussel airlines zelf te boeken?

bedankt

check tickets via skyscanner. Selecteer bij datum de gehele maand, zo vind je de goedkoopste ticket. Het vergelijkt alle sites in één

amadeus123,

Op de website van Brussels AirPort staat een link om vluchten te boeken via Connections.
Geen probleem met Connections.be, boek gerust bij hen. Of ook bij Joker.be of omnia-travel.be

Je boekt dus niet via de Brussels AirPort, maar ook niet via brussels AirLines.
Voor zover ik heb kunnen nagaan kan je via Brussels AirLines geen ticketje naar bangkok kopen.

Als je op een algemene boekingsite een goed tarief vindt, kan je best ook eens op de website van die luchtvaartmaatschappij
gaan kijken.
Soms is het dan nog goedkoper.
Alleszins heb je een tussenpersoon uitgeschakeld door bij de luchtvaartmaatschappij zelf te boeken.

Je kan dus omwille van de veiligheid of de prijs, ook eens rechtstreeks op de website van Swiss proberen.

Let ook even op de adminstratiekosten. Die kunnen zomaar oplopen tot 100 euro. Het zou kunnen zijn dat deze kosten nog niet inbegrepen zijn bij Cheaptickets/Ebookers, maar al wel bij de site van Brussels Airlines. Let dus goed op, of je niet appels met peren aan het vergelijken ben!

Nog wat meer tips voor goedkope tickets naar Bangkok: http://leukereisjes.nl/goedkope-tickets-naar-bangkok/

Nou zelf heb ik al voor de periode oktober tickets gezien van 550 euro met met Etihad Airways op tix.nl
Enig nadeel de terugvlucht, je moet lang wachten in Abu Dhabi voor je aansluiting naar Amsterdam.

Nou Ebookers garandeerd in ieder geval geen bijkomende kosten (dus alles is all-in) en mijn ervaring is dat dit ook echt zo is!
Heb ongeveer 7 keer gebruik gemaakt van ebookers en er nooit problemen mee gehad. Komen nooit reserveringskosten of administratiekosten of weet ik veel wat bij.

Laatste keer vloog ik met Emirates en het was zelfs duurder om via Emirates zelf te boeken.

Echt een gouden tip! Thankssss