Reizen naar Thailand vanuit Belgie

Kan er mij iemand zeggen waar ik de goedkoopste vlucht kan vinden naar Thailand.Ben altijd al vertrokken vanuit Amsterdam[vanuit Antwerpen-Centraal station]tot Schiphol maar bestaat er geen goedkopere manier[?] om vanuit Brussel te gaan??Don Ramón kijkt al uit naar jullie reaktie…Groetjes.:dag::wereld:

Hoi Don Ramon,
Welkom op wereldwijzer,
Met Skyscanner vindt u de goedkoopste vluchten naar Thailand, (met keuze uit honderden luchtvaartmaatschappijen, waaronder Thai Airways, Emirates, Air Asia). U hoeft geen specifieke datums op te geven en zelfs een exacte bestemming is niet nodig. Hierdoor is Skyscanner de gemakkelijkste manier om goedkope vluchten voor uw reis te zoeken.
De goedkoopste maatschappijen die vanuit Brussel(niet rechtstreeks) naar Survarnabhumi,Bangkok vliegen zijn,Ethiad,SAS,Egypt air alsook Turkishe Airways(prijzen liggen gewoonlijk buiten het seizoen op 550 euro.
In juli of december kan dit wel zo’n 300euro schillen dat de tickets duurder zijn,wat wil je iedereen wil in de zomerperiode of de laatste maand van het jaar naar het zonnige Thailand vliegen.
Indien je bookings sites wilt raadplegen in Belgie: www.joker.be www.connections.be
Voor Nederland kan je op deze sites zien voor goedkoope tickets naar het land van de glimlach!
www.vliegtarieven.nl www.tix.nl www.ebookers.nl www.bmair.nl alsook de vergelijkingssite www.skyscanner.nl
Indien je nog vragen hebt over Thailand (algemeen),dan kan je altijd een berichtje plaatsen in het reiscafe van het Thailandforum hier aanklikken op wereldwijzer.
Suc6 nog met het vinden van een goedkoop ticket.
Om dit welkomsberichtje af te sluiten nog een mooie foto van Thai airways,één van mijn favoriete luchtvaartmaatschappijen

http://www.flightglobal.com/airspace/media/galleries/images/55647/500x400/thai-airways-boeing-747-400.jpg

groet,georgessiam.

Dank je hartelijk Georges Siam[leuke alias!!]voor de nuttige inlichtingen i.v.m.
reizen naar Thailand met het “vliegmachien”.Hasta la proxima vez!!!Don Ramón.>>>

Nou dat is graag gedaan,Don Ramon!
Weet je al een datum wanneer je eventueel naar Thailand zou willen gaan?

**Spijtig dat je niet kunt afpingelen voor een vliegticket!!!Want die zijn aan de DURE kant voor wat betreft THAI AIRWAYS!!!.En zeker wat betreft als je wil reizen van Bangkok naar b.v.Spanje…tussen de 43.000 Bht en …50.000Bht!!!En dan nog meestal met de nodige tussenstops?!Zijn er forumleden die een goedkopere vliegtuigmaatschappij weten dan mogen ze deze altijd naar mij doormailen hoor!!Dank bij voorbaat vanwege Don Ramón.

Hoi Don Ramon,
Als ik deze site bekijk op Vliegticket Spanje Thailand | Zoek en boek goedkope vliegtickets dan zie ik een heel lijstje met goedkope tickets van verschillende vliegtuigmaatschappijen.Je hebt al tickets van Barcelona richting Bangkok voor 515 euro’s(met Etihad Airways)
groet,georgessiam.

Heb mijn vraag verkeert gesteld n.l.:vertrekken vanuit Bangkok naar Spanje[Madrid]dat kun je blijkbaar alleen met de dure maatschappij THAI AIRWAYS zie je,en dan nog met tussenstops!!!
Misschien zijn er nog andere maatschappijen die deze vluchten doen zonder tussenstopstops.Heb dit ooit eens gedaan vanaf Amsterdam=====Bangkok met tussenstop te Dubai!!Nooit meer,heb in Dubai 6 uur moeten wachten voor een aansluiting naar Bangkok!!!Vandaar mijn vraag:in omgekeerde richting Bangkok=======Madrid daar ik in Alicante woon!Heeft er iemand een oplossing voor dit probleempje???Dank bij voorbaat.Don Ramón.