Ik hoop dat je niet definitief hoeft rond deze tijd. Je bent nl redelijk laat met boeken. De goedkoopste ticket die ik kon vinden was met Egyptair, vanaf Amsterdam, via Cairo naar Bangkok. Je betaalt voor dit ticket 1214 euro retour per persoon. Om even te vergelijken, ik ga zelf op 17 januari met dezelfde maatschappij naar Bangkok vanaf Amsterdam via Cairo en heb nog geen 600 euro per persoon voor een retourvlucht betaald. Ik heb echter al geboekt in maart vorig jaar.
Hoi ghanagirli,welkom op wereldwijzer!
Heb ff voor jou gekeken wat betreft goedkoop ticket naar Bangkok(zie hieronder)Malaysia Airlines Nog 1 stoel beschikbaar in dit tarief € 665,44
alle passagiers
za19/01 12:00 - 07:00 Amsterdam (AMS) - Kuala Lumpur (KUL)
zo20/01 13:05 - 14:10 Kuala Lumpur (KUL) - Bangkok (BKK)
vr08/02 11:05 - 14:15 Bangkok (BKK) - Kuala Lumpur (KUL)
vr08/02 23:59 - 06:35 Kuala Lumpur (KUL) - Amsterdam (AMS)
Ik kijk zelf altijd op skyscanner. Hier vond ik bij gate1 dit zelfde ticket voor maar 615 euro zowel voor 7 als 8 februari. Malaysian is echt heel goed! Volgens Skytrax is het een 5* airline.
Ik heb wel ervaring met bmair. Dat is een nederlands reisbureau die reizen verzorgt met name naar Azie. Bedenk wel dat als je bij zo’n bureau boekt je altijd duurder uit bent dan bij de luchtvaartmaatschappij zelf. Als je zelf een ticket wilt boeken, kun je altijd terecht bij de betreffende luchtvaartmaatschappij. Via hun site kun je dan zelf je ticket boeken. je krijgt dan na betaling automatisch een e ticket, waarmee je op het vliegveld kunt inchecken.