Hallo,
Ik ben alweer op zoek naar een vlucht naar BA voor eind oktober.
Vorig jaar had ik een mooie deal gevonden bij Alitalia. (642euro,retour,geboekt eind juli voor vluchten eind oktobr).
Dit jaar zie ik nergens deze prijzen meer terug.Meestal rond e 1000euro.
Nu heb ik bij Air Europa vluchten gevonden van 685euro vanuit Gatwick(retour) en 784euro vanuit Parijs(gemakkelijker bereikbaar denk ik dan Gatwick).
Heeft er iemand ervaring met deze maatschappij?
Betrouwbaar?
of als je een andere goedkope maatschappij weet,laat het maar weten.
hey
air europa is te vertrouwen, mijn vriend vloog altijd met AIR europa naar BUE>>>
bij delta en united vind je ook goedkope vluchten, dat heb ik vorig jaar gedaan, wel heel erg lang onderweg!!
kijk ook eens op vliegtickets.nl
goeie tip is ook met data spelen, 1 dag verschil is dikwijls veel goedkoper!
Bedankt,
Ik heb inmiddels een vlucht geboekt voor 830euro,taxen inbegrepen,vanuit Charles de Gaulle.En nog een 35-40 euro h/t naar luchthaven met tgv.
Dat maakt het een stuk goedkoper dan Alitalia(zelfde vluvht nu 1020euro) en Lufthansa(nu 1300 euro) die vorig jaar mooie aanbiedingen hadden.
Ja,Delta was 87O euro vanuit Brussel met een stop in NY en dan overstap in Houston.Dus de keuze was snel gemaakt.
Ik ben benieuwd naar je ervaring Bartie, laat je het weten als je weer terug bent? Ik heb nog geen klanten gehad die met AirEuropa hebben gevlogen dus ben wel benieuwd…
Ja,ik heb geboekt via de website.
Er staan eerst soms andere prijzen die je met aanklikken maar het totaal is dan soms goedkoper.Raar maar waar.
Ik vertrek op donderdag 21 oktober.
Ik en mijn vriendin hebben onze tickets geboekt met TAN Linhas. vliegt vanuit Amsterdam-London-Sao Paolo-Buenos Aires. tickets 820 euro voor alles p.p.
Mijn schoonbroer is ook met hen gevlogen en is meer dan prima.
Dus dit kan een aanrader zijn tenzij anderen mindere ervaringen hiermee hebben?!
Ik vlieg dus in oktober weer naar BA voor 940 per ticket. Met Iberia via Madrid.
Maar heb net even gekeken en dezelfde tickets (datum en tijd) kosten nu dus ruim 1600 euro!!!
Maar toch wil het niet zeggen dat als je ruim van te voren boekt het ook goedkoper is.
Vorig jaar had ik geboekt, toen was het minder dan 940, ik weet niet meer precies, en twee weken later keek ik nog eens voor de lol en wat denk je? Ruim 200 euro goedkoper per ticket!
Ik denk dat het ook te maken heeft met de economische situatie op dat moment en vraag en aanbod.
Ik ben ook benieuwd naar de verhalen met Air Europa, had er echt nog nooit van gehoord?
Waar komen ze vandaan?
Vorige week was een Argentijnse vriendin op bezoek.Die had vorig jaar al eens gevlogen vanuit Buenos Aires naar Madrid met Air Europa.
Alles was in orde.
Mensen, weet iemand waar je op dit moment de goedkoopste tickets naar BA kan scoren (voor feb/maart)? Ik heb hevig op zoek.
Is TAM een betrouwbare Airline? En wat denken jullie van Al Italia? Durven jullie te boeken of zijn jullie bang dat ze failliet gaan en gaan jullie voor zekerheid?
Alvast dank!
Vorig jaar ben ik met Alitalia geweest en dat was geen probleem.Het was een erg goedkope vlucht.642euro Brussel-Rome-BA(h/t).Dit jaar heb ik wel geen goedkope vluchten gezien bij Alitalia.Air Europa is 't goedkoopste dat ik vond voor de periode oktober-november.(goedkoopst met vertrek in Charles de Gaulle(Parijs) en Gatwick(Londen))
Just try it.
De variant via Foz do Iguacu (met Tam) schijnt ook goedkoop te zijn. Wij hebben steeds meer klanten die dit doen. Dus dat is een vlucht Europa - Sao Paolo - Iguazú en dan schijn je ook gewoon via Buenos Aires te kunnen terugvliegen naar Europa. Lijkt mij interessant.
Hoi medereizigers! Wat goed dat er zoveel mensen met dezelfde vragen blijken te zitten en dat hier zoveel nuttige info uitgewisseld kan worden!! Ik ben ook net een aantal weken bezig geweest met het uitzoeken van tickets etc. naar Zuid-Amerika. En heb gemerkt dat er erg verschillende adviezen worden gegeven. Zo zou ik nooit voor minder dan 1000 euro kunnen vliegen (reisbureau :dag:) Maar inmiddels weer gezien dat je het het beste zelf kan uitzoeken. Ik heb goedkope enkele reizen gevonden, maar niemand kon mij garanderen dat ik het geld terug zou krijgen van de uitgaande vlucht (bijv. BA - Santiago) die je dan moet hebben bij binnekomst in Argentinie ivm visum. Om zeker te zijn heb ik nu een reourtje geboekt bij Air Europa, voor zo’n 600 euro, voor in november. Direct via hun site geboekt, via andere sites die meerdere maatschappijen vergelijken was dezelfde vlucht vaak duurder. Een vriendin van mij komt uit Argentinie en heeft zelf ook al met Air Europa gevlogen, prima te doen! Ik had er ook nog nooit van gehoord, maar een beetje rondshoppen blijkt toch zijn vruchten af te werpen! Verschillende vertrekplaatsen en data afgaan leidt ook tot de goedkoopste opties. Met name voor de low-budget backpacker die de tijd heeft: alle maatschappijen, vertrekplaatsen en data afgaan. Vervolgens zelf de goedkoopste optie bij de vliegmaatschappij zelf boeken! Safe travels! :wereld:
Uiteindelijk zijn mijn tickets ook binnen, met AlItalia 864 euro pp inclusief.
Bij reisbureau kwam ik niet goedkoper uit dan 1160 ofzo!
Air Europa snapte ik niet helemaal, want die vliegen niet vanuit A’dam?
Voor de periode waar wij weg willen, kwam ik ook op ong. 850 euro uit met Air Europa, maar dan moest ik 2x overstappen…En nu maar 1x
Ik vlieg nooit (of zelden) vanuit Amsterdam… Altijd duur! Wel makkelijk… Volgens mij vertrekt Air Europa niet uit Amsterdam inderdaad. Maar ik heb nu ook maar 1 overstap.
Ik ben nu 2x vanuit Londen (1x Heathrow en nu Gatwick) vertrokken. Soms vanuit Brussel of Dusseldorf maar is lastiger om daar (goedkoop) te komen. Grappig feit dat mijn vlucht vanuit Londen, via Madrid naar Buenos Aires goedkoper is dan vanuit Madrid naar Bueanos Aires!
Nu ben ik voor 39 euro naar Londen gegaan, dit is incl. treinkaartje NL, bootovertocht met Stenaline en treinkaartje in de UK… En je mag meenemen wat je wil, dus beter dan die goedkope vluchten binnen Europa waar je dan voor je bagage moet betalen. Kost je wel effe een extra dag, maar ach, als je toch van reizen houdt… En meteen een reden om weer een paar daagjes in Londen door te brengen…
PS Om goedkoop in Londen te komen, schijnt de bus van Eurolines ook een optie te zijn, ook iets van 25-30 euro en geen bagagelimiet… Wel weer 1 dag of nacht voor uittrekken… Misschien probeer ik die deze keer… Iemand ervaring?
:dag: