Beste travellers,
Wat is jullie ervaring met vluchtprijzen vanuit Nederland/België met als bestemming Buenos Aires ?
Er lijken verschillende opties qua prijs, comfort en duur van de vlucht :
Ander idee : soms zijn er goedkope vluchten vanuit Europa naar Sao Paulo ( Brazilië ), zou het dan een goedkopere optie zijn om vandaar vlucht naar Buenos Aires te boeken ? Of mss met bus en tussendoor Iguazu bezoeken ?
Dank voor de tips
of met Lufthansa,Frankfurt BA/BA Frankfurt …
Persoonlijk vind ik de directe vlucht met de KLM wel echte luxe: 13,5 uur, is een lange zit, maar dan ben je ook meteen klaar. Alle andere varianten vanuit Europa is met tussenstop (afhankelijk van de airline).
Wij hebben ook geregeld klanten die vanuit Rio de Janeiro of Sao Paolo hun reis beginnen in Puerto Iguazú (watervallen aan de Argentijns/Braziliaanse grens) en dan Argentinië uitgebreid bezoeken. Terug vanuit Buenos Aires naar Europa. Deze variant kan natuurlijk ook andersom, beginnend in Buenos Aires, eindigend in Brazilië.
Er is vanaf 18 december 2016 ook een nieuwe vlucht op Córdoba vanaf Madrid met Air Europa.
Groet uit Argentina,
Jan
Ook een direct verbinding…vanaf Frankfurt !
Hi,
Ik woon in Argentinie, en reis frequent op en af.
Ik vind zelf Iberia (ja ze zijn erg vernieuwd) fijn, deze gaat vanaf Dusseldorf- maakt een tussenstop in Madrid van 1-2 uur en vliegt vervolgens door naar BsAs. Met een beetje geluk kun je rond de 650 een ticket scoren.
Indien je echt low budget wil… dan zal je los moeten boeken, en via Brazilie moeten reizen, en vervolgens naar BA. Reistijd zal wel een stuk langer zijn.
Succes!