Goedkoop vliegen via België naar Buenos Aires met de KLM!!

http://www.klm.com/travel/be_en/plan_and_book/search_a_flight/lowest_fares_calendar/index.htm?destination=EZE&dest=EZE&inttype=offer.EZE&orig=ZWE&tp=100&from=2013-04-28&to=2013-05-24

Er zitten natuurlijk wel een paar voorwaarden aan zoals het niet kunnen veranderen van data enz. Je moet dus inderdaad wel via Antwerpen of Brussel omdat je daar moet inchecken.

4 likes

Bizar… Hoe ben je daarachter gekomen? Ik ben redelijk geoefend in het zoeken, maar was deze niet tegengekomen helaas…

Ah, een ander addertje is dat je wel een “overnachting” moet regelen :slight_smile: In ieder geval op de heenreis. Nog steeds geen probleem lijkt me, maar je moet dus de dag voor vertrek naar Antwerpen reizen, daar inchecken met koffers en al, de trein naar Amsterdam nemen. Ik neem aan dat je dan wel gewoon thuis mag slapen :stuck_out_tongue:

Ja, dat zijn nog eens mooie prijzen. :slight_smile:
helaas kan het, zoals altijd, niet in omgekeerde richting :frowning:

Grrr, en net niet in februari vertrek natuurlijk, terwijl ik aan het zoeken ben voor klanten :frowning:

Maar wel in juni en augustus, de zomervakantie voor Europa
(in juli geloof ik geen vertrekdata beschikbaar)

Zag het op fb Flip (argentinos en holanda) As je via Brussel gaat,kan dus ook, dan ga je heel vroeg met een cityhopper, maar 50 min overstap tijd (dus waarschijnlijk geen koffer bij aankomst Buenos Aires) zijn er nog opties voor vertrek in september en okt. Kijk maar even. ik had het bijna gedaan,maar je kan niks veranderen en die 50min overstap tijd zit me dus niet lekker. Maar goed ik hoop dat er mensen zijn die er wel wat aan hebben.

Zoveel verschilt het toch niet eens met de reguliere prijzen? Als het nou 2x zo goedkoop was geweest…

Weet iemand overigens of Iberia soms gestopt is met het vliegen naar Bs As? Ik wilde kijken voor een ticket via Madrid maar ik vind alleen vreemde overstapmogelijkheden via de V.S. of Caracas.

@ Don Agucho: nou volgens mij is zo´n 500 euro voor een retour toch wel 2 x goedkoper dan de 1000 euro dit altijd minimaal heb betaald voor tickets naar Argentina…of heb ik nou verkeerd geozhct/gekeken?

Ik kan dat soort prijzen helemaal niet vinden, maar dat zal aan mijn ongeduld liggen. Klinkt al een stuk beter, maar Gallina heeft eigenlijk al beschreven waarom ik het beter niet kan doen.

@Don Agucho
Schrijf je in op www.vliegennaar.nl en je krijgt een seintje wanneer er tickets zijn lager dan je ingestelde maximum. Je moet dan alleen nog mazzel hebben dat de datum voor jou uitkomt.

Mwa, ik ben geabonneerd op die site en krijg vlucht-alerts, maar bijvoorbeeld op sites als TIX of WTC zijn die aanbiedingen gewoon niet terug te vinden, ook niet met de data die ze aangeven.

Oke, ik vind juist wel de aanbiedingen bij Tix maar de andere vaak niet. Je moet er uiteraard wel snel bij zijn. Wellicht last van het tijdverschil Flipsen? lol2
Is jaloezie trouwens.:slywink:

Hier een aanbieding via Schiphol voor 800 euro!

http://www.klm.com/travel/nl_nl/plan_and_book/search_a_flight/lowest_fares_calendar/index.htm?WT.tsrc=email&WT.mc_id=1928936|6607285|94036650|257148776|1270092&dest=EZE&orig=AMS&tp=100

1 like

Als je terugvliegt met AirFrance via Parijs kom je zelfs op 750 uit :slight_smile:

1 like

Ik vind zelfs vluchten voor maar 700 euro. Ik heb zojuist een vlucht van 750 gekozen (zonder overstap, verbaast me ten zeerste dat zelfs dat traject in de uitverkoop is gegooid)

Okeee. Danku, dankzij dit kan ik mijn familie weer naar Nederland halen!

QUE ALEGRIA!

506 euro voor retourtje Buenos Aires. Dat ik op de heenreis een overstap heb, neem ik er dan wel bij.

Dit haat ik zo… ze hebben nooit zulke goedkope vluchten in Juli en Augustus. Net wanneer iedereen wil gaan reizen.