Is reizen echt zo goedkoop

IEmand ervaring?

Als ik via de aeroflot website zoek, engelse versie, dan zie ik dat het zeer goedkoop is te reizen

moskou st petersburg kost in july bijv maar 54 euro, one way.
st petersburg kiev kost ook maar 80 euro.

klopt dit, of moet je aan bepaalde voorwaarden voldoen?

Iemand ervaring met boekingen via aeroflot?

Volgens mij klopt er iets niet…Eeen tijdje geleden heb ik namelijk ook eens gekeken om een enkeltje te kopen, en het bleek dat een enkeltje duurder was dan een retourtje bij Aeroflot…

Ik zou gewoon bij cheaptickets of gexx.nl of airberlin kijken voor goedkope tickets. je kan ook het Aeroflot kantoor in Amsterdam eens bellen.

ik betaalde destijds (2006) iets van 160 euro one way, met finair.

aeroflot is best goedkoop… maar ik ben met hun ook een keer bijna neergestort…

wij hebben net geboekt naar Moskou - enkeltje met Baltic Air vanaf Amsterdam, via Riga voor 150 euro per persoon. Leek me een prima deal.

Bedankt Anneteh voor deze nuttige post!
Ik vond KLM al vrij goed geprijsd, 249.- Euro retour all-in Amsterdam-Moskou maar een tussenstop in Riga voor 10 Euro minder is alleen maar leuk. Ik ga direct kijken.

Oh het was een enkeltje waar je het over had…ik kwam bij een retourtje al op een tarief van 303 Euro, voornamelijk belastingen, leuke grapjes die Baltische tarieven. KLM is cool.

ik ben destijds enkeltje voor 79 euro van amsterdam naar st-petersburg gevlogen, tussenstop op Kopenhagen. geloof met SAS maar weet het niet meer zeker.

Ik boek altijd mijn reizen bij Ebookers. ze hebben namelijk vaak een kortingscode dan ben ik altijd goedkoper uit. Hier kan je de Ebookers kortingscode vinden