Aeroflot

Ik kan voor eur356 + 6000 airmiles met Aeroflot naar Bangkok. Heeft iemand ervaring met deze airline? Is de airport in Moskou een beetje te doen? Heb op heenreis 3u overstap. Terug 1,5u.

Aeroflot is prima! Het is geen Emirates, Singapore Airlines of iets van die klasse, maar zeker geen verkeerde maatschappij, en inderdaad ze hebben hele strakke tarieven. Prijs / kwaliteit is het gewoon goed!

Welk vliegveld in Moskou? Ik ben op Domodedovo, Sheremetyevo en Vnukovo geweest. Prima vliegvelden, die laatste is alleen wat kleiner. Verder ook niets mis mee. Ik denk dat je naar Domodedovo gaat, prima vliegveld. Veel cafeetjes.

Wat Aeroflot betreft, dat is een goede maatschappij.

Nog geen ervaring mee, maar ik ga het eind januari ook uitproberen. Met Aeroflot via Sheremetyevo naar Tokyo en terug. Slechts €440, of nog verbazingwekkender, de daadwerkelijke ticketprijs is slechts €100, de rest is luchthavenbelasting. Ik ben benieuwd…

Mijn overstappen zijn wel net omgekeerd, ruim anderhalf uur op de heenvlucht, 3 uur terug. Ik neem overigens aan dat ze daar in Moskou op het vliegveld gewoon creditcards (of wellicht zelfs ook Euro’s?) accepteren?

Creditcards worden daar gewoon geaccepteerd (mastercard, visa), en je kunt er ook met euro’s betalen. Echter zou ik gewoon pinnen, net zo handig.

Pinnen als in geld opnemen? Ik zal maar een paar uur op het vliegveld zijn, dus heel veel zal ik niet nodig hebben. Weliswaar ben ik zeker nog wel van plan ooit Rusland een keer echt te bezoeken, maar om daar nu al rekening mee te houden. Vandaar mijn voorkeur voor plastic of euro’s.

Als je graag met geld speculeert: de roebel heeft een harde “duikvlucht” ingezet…

Wij zijn in juli en augustus met Aeroflot geweest en daar was niets mis mee. Goede reis!

www.voluntoura.nl

Als je toch Aeroflot gaat boeken dan zou ik nu boeken op de site van Aeroflot zelf en niet kiezen voor Euro als valuta, maar de Roebel als valuta.
Het gaat je misschien wel tot 150 euro per tickets schelen…dankzij de stand van de Roebel!