Ervaringen Aeroflot

Hallo allen,

ik zie wel eens gunstige prijzen langskomen van Aeroflot voor de vlucht Amsterdam - Tokyo met tussenstop in Moskou.
In mijn kennisenkring is iemand die zeer slechte ervaringen heeft met Aeroflot en de overstap op Moskou.
Ze hebben echter soms wel gunstige prijzen.

Hebben jullie wel eens met Aeroflot naar Japan gevlogen, en hoe beviel dit?

Ik ben benieuwd naar jullie reacties!
Rebecca

Ben er in maart mee naar Tokyo gegaan voor de prijs van 530 euro ong. Had geluk dat er niemand naast mij zat, anders had ik maar weinig plaats. Voorts was had ik wel schrik dat ik men aansluitingsvlucht zou gemist hebben, dat is gelukkig niet gebeurt had tijd genoeg.
Wanneer dat gebeurt wordt je begeleid naar een hotel (vermits men een visum voor Rusland nodig heeft), en mag je je kamer niet verlaten. Heb daar nogal slechte verhalen van gelezen. Mocht ik nu zien dat Aeroflot paar 100 euros goedkoper is dat de andere maatschappijen, zou ik het wel terug opnieuw doen.

De prijs is inderdaad aantrekkelijk. Hoe is de service aan boord vergeleken met andere maatschappijen? Hoe zijn de stoelen en medepassagiers?

Ik heb zelf in oktober 2012 met Aeroflot gevlogen, en zelf heb ik ook van ander mensen van die verhalen gehoord.
Maar zelf heb ik nergen last van gehad, het verliep allemaal vlekkenloos.

Ondanks ik wel ruim op tijd was voor de overstap op Moskou werden de mensen met een overstap gelijk voor aan in de rij van de douane gezet door het personeel van Aeroflot.

Uiteraad is het eten in vliegtuigen niet op en top, maar het was te doen, en als er iemand naast je zit, zit je inderdaad wel wat krap (ik ben zelf 1.80 lang, dus alles zit wat krap :biggrin:). Zelf had ik een stoel naast het pad genomen zo dat je dan iniedergeval wat makelijker even een stukje kan lopen.

Waarschijnlijk als de prijs niet veel duurder worden ga ik volgend jaar weer vliegen met Aeroflot.