Goedkoop vervoer naar Rusland

Hoi,

Ik ga in juni naar Sint Petersburg + Transmongolieexpress daar achteraan. Ik wil zo vroeg mogelijk boeken, aangezien het in het hoogseizoen valt (van Nederland dan) en hoe vroeger, hoe goedkoper (soms). Met welke maatschappij zijn jullie naar Sint Petersburg/Moskou gevlogen en was een beetje betaalbaar?

Ik weet al dat aeroflot (geen idee hoe je het schrijft) bestaat en dat het vanuit Dusseldorf vaak goedkoper is. Andere tips/ervaringen zijn welkom!

Juni is wel de duurst mogelijke periode om naar Sint-Petersburg te reizen!!!
Vluchten met Aeroflot zijn inderdaad goedkoper van en naar Dusseldorf.
Vanuit Duitsland zijn er ook low-cost maatschappijen (Air Berlin) die op Rusland vliegen.
Ik weet al dat aeroflot (geen idee hoe je het schrijft) bestaat en dat het vanuit Dusseldorf vaak goedkoper is. Andere tips/ervaringen zijn welkom!

Hey,
wat ik altijd doe is gewoon via cheaptickets kijken welke maatschappijen vliegen en wat het kost. Daarna doe ik ook wel via de website van het maatschappij zelf kijken. Via Duitsland is ook tegenwoordig niet altijd goedkoop hoor.
Vaak heb je geen rechtstreekse vluchten die zijn ook wel altijd goedkoper. Bijvoorbeeld nu met Lufthansa voor juni betaal je 205 euro voor een retour, dat is toch niet zo duur? Het is wel via Munchen…

Veel succes:)

Gr. Alexandra

Bedankt voor jullie reacties! Ik ben nog steeds druk op zoek. Helaas moet het wel Juni/Juli worden, omdat we niet eerder wegkunnen. Ik heb nu een enkele reis voor 100 euro vanuit Dusseldorf. Is dit een ‘normale’ prijs? Gevonden via Expedia.nl trouwens.

Zelfs aan de goedkope kant !!

Goed om te weten! Ik heb nog nooit die kant opgevlogen, dus nu weet ik in elk geval wat ‘normale bedragen’ zijn. Ze verschillen nogal erg van airlines!

Gewoonlijk kosten (heen en terug) ticketten tussen de 250 EUR en 400 EUR.

Ik ben een paar jaar geleden met air berlin gevlogen voor 50 euro van dusseldorf naar moskou.
Aeroflot vertrouw ik niet helemaal maar ja er zijn genoeg mensen die vliegen met aeroflot.

Volledig ten onrechte !!!
Aeroflot is, voor wat buitenlandse vluchten betreft, bij de beste maatschappijen.
Nieuwe moderne vliegtuigen (gemiddelde leeftijd van hun vloot is momenteel 5 jaar).
Goede service en goede prijs-kwaliteit verhouding.
Ik vlieg vaak terug naar Europa, en wanneer ik kan, probeer ik steeds Aeroflot te nemen.

dat is goed om te horen

Ik zou met Wizzair van Ruhrgebied naar Kiev vliegen en dan een nachttrein pakken naar Moskou. Dat is nu mijn plan. Graag een reactie van iemand als er voor 50-80 euro een directe vlucht is naar Moskou…>>>