kom erachter dat wanneer je in april voor een redelijke prijs naar vietnam wil vliegen vanaf dusseldorf , je moet kiezen tussen poolse of russische vliegtuigmaatschapijen, heeft iemand hier ervaring mee en
zijn deze wel betrouwbaar ?
gr. hans
Bedoel je LOT Polish Airlines en Russian Aeroflot? Ik heb (nog) geen ervaringen met deze maatschappijen, maar ik heb deze tickets inderdaad ook gevonden en ik heb op internet wat meer referenties over deze maatschappijen gezocht, maar ik heb geen vreemde informatie gevonden dus het lijken me prima maatschappijen. Misschien is Dusseldorf voor jullie dichtbij, maar ik wil toch ook even zeggen dat je vanaf Amsterdam ook goedkoop kunt vliegen met deze maatschappijen. Volgens mij zelfs goedkoper dan vanaf Dusseldorf. (ik heb zelf namelijk ook onlangs alle opties afgezocht voor de goedkoopste tickets).
Ik heb paar jaar terug met LOT gevlogen (niet naar Vietnam), en is prima maatschappij. Mensen denken vaak bij Oost-Europese maatschappijen aan oude vliegtuigen en slechte service, maar dat was zeker niet het geval. Erg nieuwe toestellen en zou zo weer met LOT vliegen !
Ben zelf afgelopen juli via Moskou naar Vietnam gegaan met Aeroflot. Ik kan het je alleen maar aanraden. Heb me geen enkele keer onveilig gevoeld, net uitziende vliegtuigen en de service was voor het geld ook beter dan dat ik had verwacht.