kan iemand mij helpen?
ik ben 17 jaar en ben van plan om volgend jaar (als ik 18 ben) samen met mijn vriend naar zijn ouders in vietnam te reizen :chin:
maar ik kan nergens de lijst met zwarte vliegmaatschappijen vinden.
thanks!
liefs, deborah.
kan iemand mij helpen?
ik ben 17 jaar en ben van plan om volgend jaar (als ik 18 ben) samen met mijn vriend naar zijn ouders in vietnam te reizen :chin:
maar ik kan nergens de lijst met zwarte vliegmaatschappijen vinden.
thanks!
liefs, deborah.
We zijn met Malaysian Airlines gevlogen, helemaal super! Echt alles erop en eraan en superservice. Goede stoelen ook heel belangrijk en per stoel een eigen TV’tje waarop je films kan kijken, muziek kan luisteren en spelletjes kan spelen. Hele fijne reis gehad.
In Kuala Lumpur overgestapt met een goede verbinding.
oke dankje ^^
liefs, deborah.
Hallo,
Je kunt naar Bangkok vliegen dan met Airasia doorvliegen is denk ik ook goedkoper.
Verder vliegt er Vietnam Airlines ook naar toe maar die is moeilijk vooraf te boeken.
Je kunt eens kijken bij www.cheaptickets.nl
gr van Moira
Of je kan eens kijken bij www.vliegtickets.nl (of mij evt een PB’tje sturen) !
http://ec.europa.eu/transport/air-ban/list_en.htm
http://www.air-valid.co.uk/airlines-blacklisted.html
Ik ben een keer met Cathay Pasific gegaan, superrelaxed! Goeie service, mooi vliegtuig en noodles on board! Laatste keer met Lufthansa gegaan, heeeel gaar en moest 2x overstappen, maar dat scheelde mij 200 euries… Maar ik hoor ook dat via Bangkok het goedkoopst is!
Groetjes, Huyen
dankjewel iedereen n_n
liefs deborah
Goedkopere tickets ook mogelijks wanneer je vertrekt in Parijs! Ben er dit jaar heen gevlogen met eva air
Wij hebben afgelopen jaar ticketsgeboekt via cheaptickets.
Zijn met Jordanian en Finnair gevlogen naar Bangkok en daar paar dagen gebleven en toen met Vietnamairlines doorgevlogen naar Hanoi.
Je moet dan welliswaar overstappen maar scheelde veel geld.
Hoi, weet iemand van jullie toevallig hoeveel tijd je moet nemen voor een overstap? Ik heb geen idee hoe dat werkt: moet je eerst bagage ophalen en dan weer opnieuw inchecken? Ik vlieg wel verder met zelfde maatschappij waarschijnlijk, maar tijfwel nog over de overstaptijd.
Als het kan moet in ieder geval meer dan 1 uur nemen.
Over de baggage dat verschilt van land tot land. In de VS moet je wel de baggage overladen. Europese vluchten volgens mij niet. (zo was het bij mij).
dankjewel!
Ik heb goede ervaringen met singapore airlines,15 augustus 2009 vlieg ik met malaysian, is ook goed.
Ben ook eens naar Singapore gevlogen en verder met BM naar Da-Nang(via Seam-Reap)
Deze vlucht ging niet vlekkeloos!
Doe ik ook niet weer!
Gewoon lekker singapore of malaysian no problems!
Prettige vakantie!
Danang
Ik ben afgelopen zomer met Cathay Pacific gevlogen. Niks op aan te merken! Positieve ervaring mee gehad. Overstap in HongKong. Een aanrader!
Waar wil je precies heen in Vietnam?
ik heb veel reis ervaring in viet nam,ik ben net een maand terug,heb je vragen stel ze gerust!
[EMAIL=“teuben45@yahoo.com”]teuben45@yahoo.com
Ik zou sowieso naar Bangkok vliegen en dan met Air Asia door vliegen. Scheelt je veel geld. Wij zijn met Emirates gevlogen over Dubai, en dit was veruit het goedkoopste wat we konden vinden. Enige nadeel was 8 uur wachten op Dubai op de terugreis, maar we waren wel voor 450 euro alles incl. op en neer naar Bangkok.
Waar je wel op moet letten als je op Bangkok vliegt en met Air Asia verder is dat je met Air Asia maar 15 kg bagage mee mag nemen en met de vliegmaatschappijen die op Bangkok vliegen vaak 30 kg. Op de heenweg is dit vaak nog geen probleem, maar op de terugweg wel;-) Upgraden van te voren is aan te raden!
Succes met zoeken!
gr. Rob
Hallo,
Je moet sowieso nu voor 15 kg al bijbetalen om het uberbaubt mee te mogen nemen met Airasia. Je kunt ook 20, 25 of 30 kilo bijkopen bij airasia tegenwoordig.