Help???

Wij vliegen 8 okt met China Airlines via Bangkok naar Hanoi.
Nu moeten wij in Bangkok overstappen op Thai Airways International.
Maar nu is mijn vraag.
Weet iemand of dat je in Bangkok je bagage van de band moet halen en opnieuw moet inchenken.
Wij hebben anderhalf uur de tijd.

grtjs

Hallo Thedra,

Even een vraag, het je de gehele vlucht geboekt via China Airlines naar Hanoi of heb je via China Airlines een ticket gekocht naaralleen Bangkok.
En daarop een apart ticket van Bangkok naar Hanoi via Thai Airways?

gr
Ton.

hallo Ton,

zoals ik het op mijn e-ticket kan zien hebben wij een vlucht Ams-Bangkok met china airlines.
en we hebben een vlucht Bangkok-Hanoi met Thai International.

Hoi Thedra,

Ik begrijp dat je een ticket hebt gekocht van Amsterdam naar Hanoi via China Airlines.
Deze maakt een overstap in Bangkok van 1.5 uur en je gaat verder naar Hanoi via Thai Airways.

Niets aan de hand; in A’dam wordt je bagage doorgelabeld naar Hanoi en je blijft transit.

Wel moet je weer door de veiligheidscontrole ( 2 x waarschijnlijk zelfs).

Zou even kijken op je ticket welke gate je aankomt en welke gate je vertrekt en zo uitrekenen wat het ongeveer aan tijd gaat kosten.

Wens je een mooie vakantie en hoop iets van ervaringen hier te lezen.

gr.
Ton.

Ton

Heel erg bedankt voor je hulp.
Het is voor ons 4 jaar geleden dat we weer gevlogen hebben.
Dus we hebben een beetje vakantie stress.

Als we terug zijn dan zal ik uiteraard hier op het forum verslag doen.

Grtjs

Hoi Thedra,

Graag gedaan en geniet lekker vaneen fijne en onbezorgde vakantie in 1 van de mooiste landen ter wereld.

gr
Ton.

Thedra, als je gaat inchecken vertellen ze aan de balie precies wat en hoe. Zij vertellen of je bagage word doogestuurd naar de eindbestemming etc… Zoniet?gewoon vragen… Veel plezier

Klopt inderdaad.

Ook ik wil jullie een hele fijne vakantie wensen!

Groetjes, Anne