wij staan op het punt om onze reis naar vietnam te boeken in oktober 2013
de vluchten met airoflot zijn aanzienlijk goedkoper dan andere.
heeft iemand ervaringen met airoflot?
alvast bedankt
Petra en Hans (ook zo’n stel van ronde de 50)
wij staan op het punt om onze reis naar vietnam te boeken in oktober 2013
de vluchten met airoflot zijn aanzienlijk goedkoper dan andere.
heeft iemand ervaringen met airoflot?
alvast bedankt
Petra en Hans (ook zo’n stel van ronde de 50)
Hallo Hans,
Ik heb nog nooit met Aeroflot gevlogen, dus kan je daar niet mee helpen.
Maar wanneer je erg verlegen zit over ervaringen, gebruik even de zoekfunktie en vind er diverse.
gr.
Ton.
Net terug uit Vietnam en terug gevlogen via Aeroflot. Vliegtuig, piloten en overige bemanning uitstekend… Alleen je medepassagiers zijn over het algemeen niet zo geweldig. Bij ons stonden ze nog met de flessen bier bij de incheckbalie op Ho Chi Mihn airport, dronken, zwetend, luidruchtig, sommige hadden nog hondjes mee… Wat ik door heel Vietnam heb gemerkt en vooral in Nha Trangh, is dat Russen best wel arrogant zijn en een aparte manier van doen hebben. Ik wil ze niet allemaal over 1 kam scheren, maar dat viel mij op. Ik heb samen met mij reisgenoot een upgrade gedaan naar de businessclass, omdat we ons niet op ons gemak voelde. Achteraf had ik liever met Malaysia Airlines of iets dergelijks terug gevlogen. Het vliegveld in Moskou is overigens prachtig, wel heel duur als je wat wilt drinken of eten. Verder is daar alles duidelijk aangegeven. De vlucht naar Amsterdam zat vol met jonge Russen, die een feestje wilde gaan bouwen in Amsterdam en al aardig een drankje aan het nuttigen waren in het vliegtuig.
Misschien hebben wij net pech gehad, maar dit was onze ervaring.
Succes,
Wouter
Hallo Wouter,
bedankt voor je reactie, ik heb net afgelopen zondag geboekt met Aeroflot… ik hoop dat wij het iets beter treffen…
Groeten Petra en Hans.
Ik zou onder andere hier even kijken
Hier wordt veel commentaar gegeven op het vliegen met deze maatschappij.
groeten Cor en Wilna:wereld::zon02:>>>
Ik heb twee jaar terug gevlogen met Aeroflot (Amsterdam - Moskou - Shanghai), en ik heb er goede ervaringen mee. Vooraf wel enigszins sceptisch omdat ik niet eerder van de Russische maatschappij gehoord had. Nu ben ik niet veeleisend, maar ik kan maar weinig negatieve aspecten bedenken. Stoelen zijn prima, eten is oké en het personeel is vriendelijk en spreekt goed Engels. Gezien de prijs-kwaliteit verhouding een goede keuze.
Groeten en succes!