Vliegervaring met aeroflot?

Hallo heeft iemand ervaring met aeroflot russian airlines via moskou naar hanoi?
en moet je dan visum hebben voor rusland? als je van het vliegveld in moskou af wilt, de tussenstop duurt n.l. 12 uur :frowning:
en nog andere vraag in welk gebied kan je nog eventueel olifanten zien evt. bosbouw?

Op je vraag kan ik geen antwoord geven,tot mijn spijt!!Er is altijd gezegd tegen mij dat aeroflot een onbetrouwbare vliegmaatschappij is.die informatie had ik gekregen van sommige reisbureaus.Natuurlijk betaal je niet veel voor je ticket,maar het is toch mijn ding niet.Maar ik vind wel dat je met vietnam een goede keuze hebt gemaakt;Loxi!!gegroet:georgessiam.

Aeroflot, tja… op m’n heenreis naar Moskou hadden ze m’n stoel dubbel geboekt waardoor ik in de business class mocht zitten. De Russchische zakenman waar ik naast zat trakteerde op zoveel wodka dat ik het vliegtuig uit kwam zwenken. Ik vloog daarna door op Bangkok, waar twee mannen met elkaar op de vuist gingen. Op de terugweg begon het vliegtuig te schudden, storte van 10 km naar een paar 100 meter hoogte, iedereen gillen en zuurstofkapjes op tot landing.

Wisselende ervaringen dus. Je kan niet zomaar Rusland in, daarvoor moet je van te voren een visum regelen en denk niet dat die moeite voor 12 uur het waard is. Wat muziek mee of een goed boek is beter… Vanaf het vliegveld duurt het een paar uur voordat je in het centrum bent…

Bedankt voor jullie reacties we zoeken gewoon door maar gaan zullen we zeker :slight_smile:

hey,

ondertussen aangekomen in Vietnam! Met aeroflot vliegen is prima. Vergelijkbaar met Martinair en Arke. Service prima, eten ok . Geen prive scherm en films in het russisch maar ach er zijn ergere dingen. Dus als de prijs veel lager is dan andere zeker een aanrader. ( maar de aziatische blijven favoriet natuurlijk; en onbetaalbaar vaak)
grz