Valentijnsdag!

(origineel bericht op be-more.nl)

Valentijnsdag!

Hay hay allemaal!

Zo dat waren me toch eens twee spannende dagen. Eerst natuurlijk alleen reizen. Ging gelukkig allemaal goed. Alleen pas de andere vrijwilligster in Dubai gevonden in plaats van Schiphol. Maar ook dat was eigenlijk niet zo heel erg, want ik heb ondertussen met genoeg andere meiden die alleen reizen gekletst.
Gisteravond eindelijke aangekomen op de plaats van bestemming. Mijn eerste dag was eigenlijk pas vandaag. Eerst onze twee meiden verzorgen en naar de daycare brengen. Het zijn twee lieve meiden. Eentje woont al een lange tijd bij Bobbi Bear. We mogen geen namen noemen op onze weblog, dus ik noem haar M. Het meisje heeft een spierziekte, kan niet lopen met moet met veel dingen worden geholpen. Maar ondanks dat is het echt een schatje. Super vrolijk en erg makkelijk. Daarnaast hebben we ook tijdelijk een meisje, ik noem haar Diva. Aangezien ze dat ook echt is. Ze werd thuis erg verwaarloost, maar daarnaast mocht ze ook alles. Dus langzaam aan leert ze wat discipline, maar dat kost wel geduld. Maar elke dag wordt ze weer wat beter handelbaar.
Ik zit hier nog met 5 andere vrijwilligers. Allemaal hele gezellige personen en dat zorgt ervoor dat ik me echt lekker thuis voel. Vandaag ook de rest van de staf van Bobbi Bear gezien. Allemaal begroet met een dikke knuffel en ze zijn zo oprecht blij dat je er bent, dat je je ook hier gelijk welkom voelt. 1 van de vrouwen wilde me gelijk aan haar zoon koppelen, want ze vond me wel een leuk meisje. Dus Wout, ondanks dat het vandaag Valentijnsdag is, ga toch haast twijfelen hoor :wink:
Kortom ik vind het echt fijn hier. Het enige kleine probleempje is dat mijn Nederlandse nummer het helemaal niet doet. Ik kan dus niets ontvangen en ook niets sturen. Nu is het voordeel dat ik een Afrikaans nummer heb gekregen, maar om smsjes van jullie te ontvangen kunnen jullie het beter naar een Nederlands nummer sturen, omdat het dan niets extra’s kost. Dus ik heb aan 1 van de vrijwilligers gevraagd of jullie daar eventueel een smsje naar mogen sturen. En dat vond ze prima. Dus als jullie een keertje een smsje willen sturen, moeten jullie maar even mailen, dan stuur ik haar nummer. Mailen kan dus ook gewoon, maar ik weet niet hoe vaak ik de tijd heb om die te lezen. In ieder geval ga ik dit weekend al op safari, dus tot die tijd zal ik weinig tijd hebben om nieuwe verhalen te typen en emails te lezen.

Bye bye!

(origineel bericht op be-more.nl)