Vakantiewerk Zomer 2005!

Hallo allemaal!

Ik ben Lisa en ik ben 20 jaar. Aankomende zomer zou ik graag in het buitenland willen werken. Mijn voorkeur gaat naar Spanje of Griekenland. Het maakt me op zich niet zo heel wat uit wat ik ga doen ( b.v in een bar werken, als propper, in een hotel werken of op de camping) Maar ik vind het wel belangrijk om alles wel goed van tevoren te regelen. Dus dat ik precies weet hoe ik er moet komen, wat de arbeidsvoorwaarden zijn etc. Het liefst wil ik ook gratis inwoning. Want je eigen appartement in het buitenland betalen is heel erg duur, van je loon hou je dan niks meer over. Ik zou graag wat advies van anderen willen hoe je zoiets het best kunt regelen en waar je de vacatures kunt vinden.
Nadere informatie over mezelf : Ik studeer communicatiewetenschappen, heb een bijbaantje als serveerster en ik ben beschikbaar vanaf eind juni tot eind augustus.

Groetjes!

Vorig jaar heb ik voor DEA gewerkt op cyprus, onwijs gaaf! Ze hebben hun kantoor in Den Bosch en hebben ook accomodaties in turkije. Kijk daar effe.
Ik heb laatst op school SummerJob Magazine ontvangen, daar staan echt super tips in! Ik heb het helemaal gelezen en ik ben zeker op ideën gekomen waar ik van de zomer ga werken! Ze hebben ook een site www.summerjob.nl.

Greetings, Ieke