Hi allemaal. ik ben Laura een meisje van 21 jaar. Ik zou aankomende zomervakantie zeer graag in het buitenland werken. Het liefst niet achter de bar. ik dacht zelf eerder aan zoiets als promotiewerk. Ik heb veel promotiewerk gedaan en voor grote partys allerlij soorten werkzaanheden verricht dus heb enige ervaring. Ik ben een gemotifeerde vrolijke en harde werker. Ik hoop dat iemand misschien iets leuks voor mij weet of tips hoe ik aan zoon baantje zou kunnen komen. Ik ben momenteel de gehele vakantie nog beschikbaar. Mijn voorkeur gaat uit naar Ibiza, Griekenland lijkt me ook leuk. Mischien is er iemand die al iets gevonden heeft en het leuk lijkt samen met mij te gaan, of iemand die net als mij nog zoekende is en het gezellig vindt met iemand samen te gaan? Wil ook alleen maar met iemand samen lijkt me ook gezellig. Ik ben de afgelopen week flink aant surven geweest op het internet en heb op veel dingen gereageerd, maar het valt tegen. Ik hoop dat iemand mij kan helpen en ik hoop snel iets van jou te horen??? Met vriendelijke groet Laura.
Gerelateerde topics
Topic | Antwoorden | Weergaven | Activiteit | |
---|---|---|---|---|
vakantiewerk in het buitenland | 3 | 3279 | 13 juni 2007 | |
17jarige Zoekt Vakantiewerk! | 0 | 1848 | 27 januari 2004 | |
Vakantiewerk | 0 | 789 | 5 april 2005 | |
Zomer 2004 - Vakantiewerk Buitenland | 15 | 6512 | 4 april 2004 | |
Vakantiewerk | 0 | 999 | 29 mei 2003 |