Vakantiewerk met paarden

Hai,

Ik zoek idd nog iemand voor de komende periode.
Het gaat om de verzorging van paarden, rijden van paarden, mee gaan met buitenritten en eventueel een paardje zadelmak maken.

Een ieder die interesse heeft wil ik vragen een pb te zenden met daarin de ervaring, welke periode je beschikbaar bent en eventuele vragen.

We zitten in de Bourgogne in Frankrijk.
We betalen de reis, verblijf en eten en drinken.

2 likes

Hallo, zoek leuk vakantiewerk met dieren. Maakt niet uit waar.
Liefst op een zorgboerderij, iets met mensen en dieren dus.

groetjes!

ik las je bericht over je werk met paarden op aruba, ik had je graag eens gemaild daarover. Aangezien ik daar deze zomer miss ook zo werken.
MAg ik je email? of stuur zelf maar iets, t mijne is: fraukemolen@hotmail.com

Hoi Sangeetha,

Ik zou graag wat meer informatie willen over het werken in italië? zou u dat mij kunnen geven?

Groetjes

Rena

Hoi Ronfrance,

Ik vroeg me af of u nog ieamnd zoek voor de zomer van 2011?

Groetjes,

Rena

Beste,

Dit forum is al een enkele tijd geleden beantwoord, maar zelf ben ik nog op zoek naar een interessant vakantiewerk voor komende zomer.
Bent u nog steeds op zoek naar iemand voor de zomer van 2011?
Zelf rijd ik al ± 10 jaar, en heb al met jonge paarden gewerkt.

Vriendelijke groetjes,

Gwinny V.D.

Ik ben ook nog op zoek naar vakantie werk met paarden in de zomer (juli). Ik ben een meisje van 2O jaar en rij al 9,5 jaar paard. Ook heb ik een aantal jaar geleden al eens 2 weken geholpen op een manege in Andalusië. Dat hield in dat ik met de paarden reed maar ook hielp om ze te verzorgen en dat was een superervaring. Wie kan mij helpen??

hoi ik zie dat dit een heel oud bericht is,… maar ik zou graag willen weten waar dat werk was in Italie en of ze deze zomer iemand nodig hebben. Ik wil graag heel de zomer in italie met paarden werken… ik doe nu een opleiding van paardenhouderij en paardensport in breda. ik zit nu in het tweede. volgend jaar moet ik 3maanden op stage dus dan heb ik ook nog tijd. bestaat die camping met dat bedrijf nog en zoeken ze nog personeel? Ik ben 20 jaar en hard werken is geen probleem. dat ben ik gewend.

Groeten, Izidora

Ik lees net je bericht op het forum ‘vakantiewerk met paarden’.
Zijn er nog steeds mensen nodig op uw stal in de Bourgonge?
Zo ja, zou u mij dan evt. meer informatie kunnen sturen naar mijn emailadres: yentemorsink@hotmail.com ?
Bvd!

Inmiddels 11 paarden,maar nog steeds net zoveel geiten.
In februarie verwachten we de lammeren,dus hulp is welkom! :wink:
Het liefst voor langere tijd(vanaf 2 maanden)

Hallo allemaal,

Wij zijn een kleine veulenopfok / vakantieparkje en zoeken versterking met gedegen kennis van paarden. We hebben niet veel te bieden, wèl uitgebreide kost en inwoning, ongelimiteerd paardrijden (boomloos) en verder genoeg vrije tijd om Tsjechië te verkennen. Je moet niet bang zijn om door hordes enthousiaste veulens onder de voet gelopen te worden en het inrijden van paarden (e-ers) op een paardvriendelijke manier moet je tweede natuur zijn. Daarnaast moeten onze volwassen paarden weer in conditie gebracht worden, dus heerlijk kilometers vreten. Onze paarden zijn barokke e-ers, tredvast, enthousiast, voorzien van genoeg temperament en 'n gezond gevoel voor humor (u bent gewaarschuwd )
Tip: Met z’n tweeën is nog gezelliger!

Reaktie’s graag per pm.

Vriendelijke groet,

Natelka

P.s. in juni en juli verwachten we ook weer nieuwe veulens!

1 like

Ivm het moeten uitstellen van mijn reis naar Canada (ivm de snelheid vd ambassade >>>) ben ik op zoek naar (vakantie)werk met paarden.
Ik ben Ellen, 19 jaar, rij al een jaar of 10 en heb ook veel ervaring met het beleren van paarden (ik rij momenteel op 2 handelsstallen waar we regelmatig nieuwe paarden beleren). Tevens in het bezit van rijbewijs B. Ik ben beschikbaar van april t/m september/oktober. Ik ben niet per se op zoek naar werk in het buitenland, maar het is zeker een optie! Omdat ik mijn huidige baan hier voor moet opzeggen maar ook zeker later dit jaar dus nog wel naar Canada wil vertrekken ben ik met voorkeur op zoek naar werk waarvoor ik ook betaald krijg. Mocht u iets hebben of iets weten dan hoor ik dat graag! :slight_smile:

Hi Blacky94,
Kijk maar eens op www.ranch.nl. Zij vragen hulpen in het zomerseizoen. Het is een ranch in de Haut Languedoc in Frankrijk.
Je moet daar ook andere werkzaamheden verrichten, in de bedieningen ed.

Die had ik idd gezien maar daar zoeken ze iemand vanaf 21 jaar en ik wordt volgende week pas 19 dus dat wordt m wrs niet. Daarnaast ben ik eigenlijk net wat meer op zoek naar paardenwerk alhoewel 's avonds wat horeca erbij op zich niet erg is. Maar dus eigenlijk dingen als voeren, binnen en buiten zetten, stallen mesten etc en dus als het even kan ook ritten begeleiden en/of paarden trainen. Ik rij nu ook zo’n 2-6x per week meerdere paarden per dag dus ik weet niet hoe het daar zit, maar om dan misschien 1x per week een uurtje te kunnen rijden of misschien ook wel een paar weken niet omdat het volgeboekt zit. Dat wordt afkicken en is ook eigenlijk niet direct mijn intentie voor werk met paarden haha :wink: Maar informeren kan nooit kwaad natuurlijk :slight_smile:
Het enige is kleine vergoeding. Ik weet niet wat zij hieronder verstaan, maar als het even kan zou ik toch wel minimaal zo’n 500 euro per maand willen verdienen. Verdien nu zo’n 500-800 euro per 4 weken en zoals ik aangaf moet ik ook Canada nog kunnen bekostigen :slight_smile:

Heb net een heel verhaal getypt in dat topic en wilde het eigenlijk net posten tot ik in het profiel zag staan dat de vergoeding (van 2012, maar ga er vanuit dat dat in 2013 hetzelfde is) zo’n 150 euro is. Vanwege Canada ben ik toch eigenlijk wel op zoek naar iets wat minimaal rond de 500 euro pm ligt wil ik het ook voor mezelf nog rendabel houden… Iig bedankt voor de link :slight_smile:

Beste Ronfrance,

Zoek u voor de zomer van 2015 ook nog medewerkers? Ik ben 19 jaar, vroeger veel paard gereden (8-9 jaar) en tegenwoordig vrijwilliger op een manege voor gehandicapten.