Mensen gezocht voor werk op een ranch

Wij zijn op zoek naar mensen die bij ons op de ranch willen komen werken. We zijn dringend op zoek naar een kok!!! en mensen die van paardrijden houden (en daar ervaring in hebben) en onze gasten tijdens ritten willen begeleiden. Ons verblijf bevindt zich in de bergen, dus hou er rekening mee dat je best afgelegen zit. Ben jij per direct beschikbaar, reageer dan snel.

** hoi ,
graag wat meer info over de job … zelf ben ik momenteel werkloos daar ik opleiding voor paardefokker wou gaan volgen … rij zelf al tien jaar paard en betekenen alles voor mij dus dacht ideale job maar graag wat meer info over waar , wat , etc
groetjes deborah
debbie.cordy@skynet.be
alvast bedankt

hoi,
Ik ben kim ten Voorde 19 jaar en woon in purmerend.
Graag zou ik wat meer informatie willen ontvangen van hoe wat waar en hoe lang.
Kimmer@dolfijn.nl

Goedemorgen,

Graag zou ik wat informatie willen ontvangen hierover. Mijn emailadres is chiqa50@hotmail.com.

Alvast bedankt.

Groet, Linda.

Ik zou ook graag wat mee informatie willen. Ben momenteel druk opzoek maar (vrijwilligers)werk in het buitenland.
Mijn mail adres is Marisca_woude@hotmail.com

Alvast bedankt…

hey
ben al een geruime tijd op zoek naar een vakantiejob in het buitenland voor de maand juli voor mij en mijn vriend (19 en 21jaar). We zijn echt wel zeer gemotiveerd. Ik heb nog niet echt iets gevonden wat ik zocht. Dit zie ik echt wel zitten juist omdat het wat afgelegen ligt, want we houden beide niet van het drukke uitgaansleven. Heb wel een probleem, we kunnen beide niet paardrijden. Moest je ons toch kunnen gebruiken laat je maar iets weten.

email: overboem@hotmail.com

met vriendelijke groeten, Magali en Ivan

Ik heb zeker interesse in de baan! Heb werkervaring opgedaan in Australie met het begeleiden van ritten. Is het voor een lange periode? en is het een betaalde baan of vrijwilligerswerk?
Hoop snel op meer informatie.
Mijn adres is elinefaber@yahoo.com.

Hoi,

Ik zou ook graag meer informatie willen hebben over deze zomerjob…Ik ben al een tijdje op zoek naasr werk in het buitenland.
In september begin ik weer met studeren. Ik ben in het bezit van een VWO diploma, ik heb eindexamen gedaan in de vier talen: Nederlands, Engels, Duits en Frans. Ik rijdt nu al 12 jaar paard…mij gaat het vooral om het plezier van het buitenrijden en contact met andere mensen en dier.
Ik ben zelf 19 jaar oud.

Groetjes saskia
sasversney@hotmail.com

Hallo!

Wil erg graag meer informatie over de ranch: plaats, omgeving etc. Het klinkt erg leuk: ik ben dol op paardrijden en de bergen, een ideale combinatie lijkt me dus! Heb nog geen ervaring met het begeleiden van ritten, maar lijkt me leuk om te leren!

Laat me aub weten welke periode jullie mensen zoeken, want ik ben echt hard op zoek naar een dergelijk baantje!

groeten,

jacqueline
hijackednow@hotmail.com

Hallo,

Ik heb u al eerder een email gestuurd over deze baan, ik weet niet of deze juist is aangekomen dus ik probeer het nogmaals op deze manier.
Ik ben Sietske, ben 21 jaar oud en rij al vanaf mijn tiende jaar paard. Paarden zijn mijn groote hobby, ik vind het heerlijk om ze te verzorgen en om buiten te rijden. Het werk dat u te bieden heeft lijkt me een fantastische uitdaging! Ik zou erg graag meer informatie willen en hoop daarom ook snel van u te horen!!

Met vriendelijke groet,

Sietske
eksteis@hotmail.com

Ik heb met belangstelling uw advertentie gelezen waarin u vroeg naar mensen die evt. zouden willen helpen op een ranche in Zuid-Frankrijk. Bij deze zou ik mij graag ter beschikking stellen.
Ik ga zelf niet op vakantie, vanwege het werk van mijn vader (die is uitgezonden door Piloten Zonder Grenzen en zit tijdelijk in Kenia). Dus dit zou voor mij dè uitkomst kunnen zijn toch nog eens iets vd wereld buiten Nederland te zien dit jaar. Ik heb zelf een paard hier in Nederland, heb wedstrijden gereden, maar geef nu zelf de voorkeur aan het recreatief rijden.

met vriendelijke groet,

Andrea Hesselink
(andreahesselink@hotmail.com)

ik had al eerder gereageerd op deze baan en kreeg meteen een mailtje terug. Ze zoeken iemand voor de paarden tot eind september vanaf nu.
Ik hoop dat ik jullie daar een beetje verder mee help. Zelf kan ik helaas niet ivm studie, heel jammer. Hopelijk heeft iemand anders meer geluk en tijd.

hallo, ik ben een jonge vrouw van 23 jaar en mijn droom is wat jullie mij nu aanbieden. Laat iets van jullie horen : Mijn tel: 0477:398951
eva_demaret@hotmail.com

Hallo,

ik ben 16 jaar en ga beginnen met een sportopleiding van 4 jaar en zou daarna graag een jaar naar het buiteland willen. Ik vind paardrijden en contact met mensen echt geweldig, ik heb wel geen specale diploma’s als je die nodig hebt.
ik zou ook graag wat meer info willen. ik wil wel nog even zeggen dat het pas over 4 jaar is

groetjes Kelly

Recrajob
Voor een baan of personeel in de toerisme, recreatie, horeca en evenementen.

HALLO k zag jullie advertentie staan en het lijkt me erg leuk…
zelf heb ik 7 jaar paardgereden en heb meegedaan met wedstrijden op hoog niveua…
ook heb k verschillende paarden ingereden…
duz heb aardig wta ervaring met verschillende paarden en pony’s.
ook heb ik in de horeca gewerkt…
duz het lijkt mijn een heel erg leuke evaring…
Dit jaar ben k namelijk gestopt met mijn school en heb nog geen planne voor een volgend estudie…
dus k heb alle tijd…
ik ben wel nog redelijk jong (18 jaar)
maar heb al een 2 studie’s erop zitten.
hoop dat k jullie genoeg geinformeerd heb en dat k van jullie kant wat terug hoor…
en wat meer informatie krijg…

b.v.d

mijn email adres vergeten …

crizznumba1@hotmail.com

Originally posted by lot@26-05-2003, 15:13:56
** Wij zijn op zoek naar mensen die bij ons op de ranch willen komen werken. We zoeken nog een kok en mensen die van paardrijden houden en onze gasten tijdens ritten willen begeleiden. Je verblijft in ons huis, met eigen kamer. Ons verblijf bevindt zich in de bergen, dus hou er rekening mee dat je best afgelegen zit. **

hey ik ben tim en zou graag op een de ranch werken ik kan paardrijden maar ik ben wel maar 16 jaar ik hoop dat dat niet erg is maar ik zou graag wat meer gegevens willen hebben
dekeukelaeretim@hotmail.com

[SIZE=14]heeft iemand al iets gehoord hier over?
ben namelijk erg benieuwd of ze nog steeds mensen zoeken!
email:crizznumba1@hotmail.com

Originally posted by crizz@23-06-2003, 19:37:27
**HALLO k zag jullie advertentie staan en het lijkt me erg leuk…
zelf heb ik 7 jaar paardgereden en heb meegedaan met wedstrijden op hoog niveua…
ook heb k verschillende paarden ingereden…
duz heb aardig wta ervaring met verschillende paarden en pony’s.
ook heb ik in de horeca gewerkt…
duz het lijkt mijn een heel erg leuke evaring…
Dit jaar ben k namelijk gestopt met mijn school en heb nog geen planne voor een volgend estudie…
dus k heb alle tijd…
ik ben wel nog redelijk jong (18 jaar)
maar heb al een 2 studie’s erop zitten.
hoop dat k jullie genoeg geinformeerd heb en dat k van jullie kant wat terug hoor…
en wat meer informatie krijg…

b.v.d**

Bedankt voor je reaktie, je kunt onze website bezoeken voor meer informatie.
www.ranch.nl