Werkzaamheden: keuken, restaurant, bar, ondersteuning gasten, algemene werkzaamheden op de ranch, stallen, paarden binnen/buiten zetten, voeren. Er is mogelijkheid deel te nemen aan ritten (indien de week niet volledig is volgeboekt).
Wij bieden: een gezellig, zeer hardwerkend team, verblijf tegen kost en inwoning, verzekering, kleine vergoeding per maand.
Jij: bent min. 21jr is en bij voorkeur voor het gehele seizoen (april t/m okt.) beschikbaar, staat stevig in je schoenen, kunt tegen een stootje, kunt hard werken, hebt verantwoordelijkheidsgevoel, bent zelfstandig, betrouwbaar, hebt oog voor detail en uiteraard feeling met paarden.
Neem contact met ons op via het contactformulier op onze website www.ranch.nl. Stuur info over jezelf, werkervaring en ervaring in de omgang met paarden, je motivering en je verwachtingen. Sluit evt. een foto van jezelf bij.
Hee Hoi!
Ik volg jullie website al eventjes omdat de reis naar Mexico mij vorig jaar erg aansprak, maar geld… Nu lees ik dat jullie op zoek zijn naar hulp! Hopelijk hebben jullie ruimte voor een hardwerkend stel waarvan 1 kok, ander gastvrouw/dol op paarden! Op dit moment (tot einde wintersport seizoen, 1 april) zijn wij werkzaam bij Hotel Esprit Montagne, in de Portes du Soleil, daarna zijn we voor onbepaalde tijd beschikbaar.
Hans is 24, heeft een passie voor koken, is de afgelopen 2 jaar als kok werkzaam geweest maar steekt graag de handen uit de mouwen voor alle sjouw klussen (heeft vijf zomers 5 paarden, 4 ponys en 15 ezels gevoerd maar is een echte beginner op het paard). (spreekt goed engels en redelijk frans)
Katja is 22, afgestudeerd commerciële economie, vijf jaar op camping gewerkt waar ik dieren verzorgde, voerde, paardrij tochten maakte, ezel verhuur, receptie, bediening, etc. Rij 10 jaar paard en het lijkt me een leuke baan die bij me past! (spreekt goed frans en engels)
Hopelijk kunnen wij iets voor jullie betekenen dit seizoen!
Met vriendelijke groet, Katja en Hans
Dag Katja en Hans,
Hartelijk dank voor jullie interesse in onze ranch en jullie bericht.
Zou je me via info@ranch.nl jullie tel.nr. waarop je het beste te bereiken bent kunnen doorsturen? Dan stuur ik jullie bericht door naar de ranch. Ik hoop tenminste dat ze internet hebben momenteel, want dat is heel slecht op de ranch. Vandaar dat ik, als contactpersoon, alle mails ontvang.
Groetjes
Mary