Hulp gezocht 2011 - Western Ranch Zuid-Frankrijk

**Ook voor 2011 zijn wij op zoek naar hulp/ondersteuning op onze Western Ranch **in Zuid-Frankrijk.

Bij voorkeur 6 maanden beschikbaar zijn (april t/m september) en liever nog langer (april t/m oktober), maar minimaal ruim 3 maanden (april t/m half juli of juli t/m half okt.). Minimale leeftijd 21 jaar.

Werkzaamheden: gastenverblijven, keuken, restaurant, bar, ondersteuning gasten, algemene werkzaamheden op de ranch, stallen.
Dit zijn enkele werkzaamheden. Je hebt/krijgt zeker met de paarden te maken, maar dit betreft NIET de voornaamste werkzaamheden.
Je krijgt uiteraard ook de mogelijkheid om te rijden, maar dit is voor jou dus niet de belangrijkste bezigheid. Je zult geen ritten begeleiden. Daarvoor is het gebied hier te groot en ben je er te onbekend. Er zal wel mogelijkheid zijn deel te nemen aan enkele ritten.

Wij bieden een gezellig, hardwerkend team, op een geweldige ranch in een prachtige omgeving. Je verblijft bij ons tegen kost en inwoning en een kleine vergoeding per maand. Rijk qua geld zul je hier dus niet worden, maar daarentegen kun je bij ons een schat aan (levens)ervaring opdoen en veel lol hebben.
Bedenk goed dat het géén luie baan is, daar wij in het seizoen week in, week uit, 24/7, gasten hebben. Dat wil echter niet zeggen dat je geen tijd voor jezelf hebt, maar omdat de paarden iedere ochtend binnen gehaald/verzorgd/gevoerd moeten worden, is uitslapen er helaas niet bij.

Wij willen bij voorkeur iemand die voor het gehele seizoen beschikbaar is, omdat je dan alle aspecten op de ranch mee zult maken, we elkaar veel beter kunnen leren kennen en je een deel van ‘onze familie’ zult worden/zijn. Verder is er gewoon weinig tijd om steeds nieuwe mensen in te leren.
Heb je interesse, sta je met beide benen op de grond, kun je hard werken, ben je minimaal 21 jaar en ben je beschikbaar… neem dan contact met ons op via [EMAIL=“info@ranch.nl”]info@ranch.nl. Stuur info over jezelf, je motivering, je verwachtingen en sluit een foto van jezelf bij.
Kijk voor meer informatie over onze ranch op www.ranch.nl

Hmm ik ben inmiddels 31 maar dit is precies wat ik een tijd van plan ben te gaan doen en het spreekt me dan ook erg aan. De periode moet voor mij geen probleem zijn. Ik betwijfel echter of het precies is wat ik zoek want hoewel ik altijd western heb gereden en het me dus aanspreekt dat het om een bedrijf met paarden gaat wil ik ook graag iets meer richting de biologische landbouw op ervaring op doen.
Ik betwijfel of ik veel gedegen ervaring op doe door sortement van hotelwerkzaamheden en stalknechtwerkzaamheden te verrichten. Die ervaring heb ik inmiddels wel. Jammer want het klinkt desondanks wel erg leuk en de periode ben ik ook beschikbaar.