Ik ben 18 jaar en ik zou graag in de zomer-vakantie willen werken met paarden, welk land maakt mij weinig uit. Wie kan mij helpen ?
ik volg dit topic even, want ik ben erg benieuwd naar de reacties.
Vrijwilligerswerk op manege Noord-Evia, Griekenland
Hey, wij hebben al 10 jaar een paardrijcentrum in Noord Evia, een niet bepaald bekende griekse reisbestemming,en daarom des te mooier, nog geen buitenlands toerisme, nog puur ‘Grieks’.
Ieder jaar komen jongeren en ouderen, ons helpen met onze 12 lieve paarden.
Als je een maand blijft betalen we je ticket terug en voor de rest is er kost en inwoon.
We zitten in een rustig bergdorpje, 15min. van de zee.
Wil je meer info…mail ons.
Alvast bedankt
Tasso en Kris.
[EMAIL=“tassokrishorses@users.hellas-sat.net”]tassokrishorses@users.hellas-sat.net
Zie topic Griekenland…even naar beneden bladeren.
Gebrui ook eens de zoekfunctie, misschien vind je dan nog meer.
Succes!
gr Inge
Beste Ingie,
wat houd het helpen op het paardrij centrum in en wat wordt er van je verwacht. Ik rij al vanaf mijn 8ste paard en heb 3 jaar lang elk weekend op een stoeterij de paarden/stallen verzorgd. is dit voldoende om in de zomer mee te helpen voor een maand of is er ook een ruiterbewijs voor nodig?
alvast bedankt,
groetjes,
Mirle
Het bericht hierboven van Ingie is niet helemaal meer up to date… Maar vrijwilligers zijn nog altijd welkom! Zie ook het Reisforum Griekenland.
De stal bestaat sinds 1996. Op dit moment zijn er 14 paarden.
Je werkt tegen kost en inwoning, ticket is voor eigen rekening.
Noord Evia is een nog onontdekt, supermooi stukje Griekenland. Geen massatoerisme hier, wel schattige dorpjes, bergen en zee. Heel erg aardige mensen en een geweldige ervaring om hier te paard de natuur in te gaan…
Op dit moment ben ik hier aan de slag als vrijwilliger, de komende twee maanden. Er is altijd plek voor een extra helpende hand.
Mocht je interesse hebben, mail dan naar [EMAIL=“tassokrishorses@users.hellas-sat.net”]tassokrishorses@users.hellas-sat.net, of bel 0030 22260 87201.
Groetjes, Astrid
Beste!
Ik heb één heel jaar op Aruba gewerkt, wat een PRACHTIGE EN LEUKE ervaring was, op een ranch! Rancho La Ponderosa, deze vooral met Paso Fino’s rijden rond het strand en de lage bergjes van het eiland, leuke tours, leuk geld, lekker weer, leuke collega’s! je kan altijd hun site opzoeken via het internet! succes! groetjes
Zie dat deze post inmiddels alweer wat ouder is, maar misschien leest iemand hem nog
Ik heb 3 zomers in de VS gewerkt op een zomerkamp, in de manege. Ongelooflijk heerlijke zomers lekker buiten en heel gezellig. We hadden 8 paarden/pony’s die wij verzorgden en we gaven (meestal beginners) les aan meiden tussen de 10-15 jaar oud. Ook wel eens buitenritten. Heel gezellig met de amerikaanse en ook andere internationale staff!! Ik heb er in ieder geval super herinneringen aan over gehouden…
Als je je op wilt geven voor zo’n zomer moet je er vroeg mee beginnen (planning enzo) ivm visum voor amerika, dat kan via www.ccusa.com of www.campamerica.com (heb via alletwee geregeld, 2x met CCUSA, zij bevielen mij beter en het verdiende ook iets meer ;))
Bij je inschrijfformulier kun je paardrijden als ‘specialty’ opgeven en aangeven dat je hier iets mee wilt doen, er zijn nl ook heel veel "algemene counsellors.
Gr, Floor
Heb hier twintig paarden lopen, waaronder arabieren voor de fok en een aantal rijpaarden.
Altijd werk, dus als iemand interesse heeft ?
Zit in de Bourgogne, midden Frankrijk.
Goedemiddag!
Ik ben ook opzoek naar een leuke vakantiebaan in de paarden!
ik ben 23 en opgegroeid met paarden. Heb eerder gewerkt op privestallen, maneges & ponykampen. Heb ervaring met begeleiden van groepen, lesgeven, inrijden, doorrijden en zadelmak maken van paarden. Spreek goed engels, ben zelfstandig, verandwoordelijk, hardwerkend en vooral erg gezellig tevens in bezit van een B-rijbewijs.
Ik ben opzoek naar een leuke plek om zo’n 6 weken een mooie tijd te hebben.
Voor meer informatie, foto’s en filmpjes over mij stuur gerust een mailtje!!
Met vriendelijke groetjes,
Sabine.
p.s Ronfrance, kan je me wat meer vertellen over wat je aanbied? ben zeker geinteresseerd!
Hoi,
Ik kom net terug uit Italie. Hier heb ik een week (en daarvoor al 3 x in de zomervakantie en 1 x in de mei vakantie) gewerkt op een Ranch waar ze onder begeleiding ritten door de omgeving verzorgen voor de toeristen van de nabij gelegen camping.
Ik ga van de zomer weer terug maar ze zijn nu al opzoek naar mensen die zo snel mogelijk beschikbaar zijn voor een langere periode.
Het werk bestaat uit, paarden verzorgen, rittenbegeleiding en reserveringen aannemen op de camping. Het is wel hard werken maar het wordt betaald en je krijgt kost en inwoning!
Als je meer wil weten stuur me dan een berichtje!
Groet,
Sangeetha
Kijk een op www.bramamazurska.pl Wij zoeken deze zomer nog hulp met onze paarden en de gasten.
Ik ben Evelien, een 21 jarige Tour Manager studente uit Eindhoven. Binnekort hoop ik af te studeren en ben daardoor opzoek naar een baan voor de zomer.
Ik werk graag met paarden en toeristen, en het liefst in het buitenland. Hiervoor heb ik al heel wat afgereist, ik heb in Spanje op een toeristenrnach gewerkt, in Colombia op een boerderij, in Guatemala in een hotel waar ik in mijn vrij tijd mocht rijden, en vorig jaar in Frankrijk op een centre equestre waar ik buitenritten verzorgde, voor de paarden én de gasten zorgde, etc.
Ik spreek goed Engels en Spaans, en redelijk Duits en Frans. Daarnaast heb ik een B rijbewijs, rij ik inmiddels bijna 10 jaar en heb ik ervaring met toeristen.
Vanaf begin juli ben ik beschikbaar, tot eind augustus.
Ik ben te bereiken op [EMAIL=“myselve@hotmail.com”]myselve@hotmail.com
Ik zoek ook werk in paarden, maar dan voor ongeveer september tot half december. Dus precies uit de vakanties. Iemand daar nog tips voor? Ik ben 18 jaar:). Als iemand iets weet kun je mij altijd mailen naar [EMAIL=“jejobo@hotmail.com”]jejobo@hotmail.com.
Hoi,
Je zou even kunnen googlen naar 't peerdenspul. Daar hebben ze vaak nog begeleiders nodig en t schijnt er heel leuk te zijn!
Succes!
hallo ronfrance.
Mijn vriendin en ik zoeken nog een vakantie baantje met paarden in het buitenland. Heeft u voor de vakantie '09 nog 2 leuke ervaren dames nodig?
Ik hoop wat van u te horen.
Mvg Stephanie
Hey Ronfrance,
Ik ben ook nog op zoek naar leuk werk voor de zomer, heb je iets van een site of zoiets, waar ik wat meer informatie kan vinden? Ik ben een jongeman van 27, hardwerkend en hardgenietend, laat me even wat weten aub!
Alvast bedankt! GRTZ. toca_125
hallo allemaal,
Er is een ranch in het zuiden van Frankrijk die hulp zoekt in het zomerseizoen. De site is www.ranch.nl. Westernranch du Haut Languedoc. Erg mooi daar. Groet, Joanne
Hal
Via SIW kun je vrjwilligerswerk doen in Spanje op een paardenboerderij.
Misschien iets voor 1 van jullie?
http://www.siw.nl/buitenland/langweg/vacatures/LTV_spainbasque.pdf
Hier in Puglia, Zuid-Italie heeft mijn dochter iemand nodig.
Prachtige villa op het platteland.
Deels huish.werk, deels tuin, deels paarden.
Liefst voor langere tijd.
Het is voor kost en inwoning.
Zelf zit ik daar ook in de buurt en heb nog behoefte aan meewerkgasten.
Zie mijn site http://www.villalavanda.eu.
Kijk onder working guest.
Succes allemaal.
Jenny