Wat betalen jullie als salaris als ik drie maand of langer blijf
Hans
Wat betalen jullie als salaris als ik drie maand of langer blijf
Hans
Hallo!
Wij zitten in Zuid-Frankrijk met 100 melkgeiten en 8 paarden.Een relaxte zelfstandige buiten-ruiter kan hier zijn/haar hart ophalen tegen een serieuse helpende hand met de geiten+kaasmakerij.
Voor de geiten zijn wij een Aequor-erkend leerbedrijf.
Stuur me maar een privé berichtje,dan is er meer kans dat ik dat zie.![]()
EY mensen,
Ik las toevallig dit topic en het lijkt me super om een paar weken op zo’n ranch te werken en daarmee bedoel ik, stallen schoonmaken, paarden verzorgen en noem maar op…
1 probleem alleen ik heb al een tijdje niet meer op een paard gereden, dit is al zeker 5 jaar geleden zou dit een groot probleem zijn?
ik ben wel benieuwd!
Tevens ben ik dus ook weer opzoek naar paarden gerelateerd werk.
ik ben vanaf half december tot ?? beschikbaar… eventueel voor langere periode!
wie weet/heeft er iets leuks voor mij?
ik heb afgelopen zomer 4 maanden in italie met paarden gewerkt. dus de ervaring is er.
Ohja, voor mensen die nog dingen zoeken
hele hoop leuke aanbiedingen!
Hallo allemaal!
Ik ben op zoek naar een baan met paarden in spanje (of een spaans talig land)
Wie kan me helpen??
Ik hen ervaring met de paarden en reizen!
Groeten Linda
Wij zitten in het zuiden van Tunesie en organiseren trektochten te paard en per dromedaris door de woestijn. Salaris kunnen we niet uitbetalen, maar we kunnen wel een unieke ervaring garanderen in een andere cultuur. Wij zijn langzaam aan het uitkijken naar mensen die van doorzetten weten, tegen een stootje kunnen en graag de armen uit de mouwen steken en net als ik mens en dier vooruit willen helpen en liever niet aan de zijlijn blijven staan maar een passie willen uitten en dat zien als de ultieme vakantieervaring. Durf en doorzettingsvermogen en een grote liefde voor paarden is belangrijk! In Tunesie wordt frans gesproken. Kijk even in mijn fotoalbum voor een 1ste impressie en kijk daarna naar onze website.
Zoals Daantje schrijft 5 jaar niet te hebben gereden is niet echt een probleem.
Goede avond,
Zoekt u nog steeds iemand die wil komen helpen bij u?
Wat kunnen (en mogen) we allemaal doen?
Mvg
S. Hoste
Beste S.Hoste,
De werkzaamheden bij ons zijn afhankelijk van jouw expertise, daadkracht en de lengte van verblijf en daarnaast van jouw eigen intenties. In pricipe zij wij een pionierend bedrijf in een land dat in ontwikkeling is, waarbij wij openstaan voor degene die bij ons komt. Het leerproces is volkomen wederzijds.
Wil je een optimale vakantieervaring dan kan het werk thuis al beginnen, zoek geinteresseerden die de trektocht zouden willen maken en begin de werkervaring op een comfortablele wijze. De werkervaring die bij ons opgedaan kan worden kan organisatorisch zijn zowel als praktisch met paarden werken. Het is natuurlijk het leukst de trektocht daadwerkelijk te maken en de ervaring te beleven van door de woestijn te trekken. De voldoening is natuurlijk het grootst wanneer je zelf in staat bent een groep samen te stellen en je (vakantie)passie van waar jij in geloofd, waar jij voor staat -op dat moment- over te brengen op anderen. Na de trektocht zwaaien we de groep uit en blijf jij voor alle bijkomende werkzaamheden met de paarden. Dat is van voederen tot stallen uitmesten, ritten maken, tuig poetsen en de cultuur proeven. Je krijgt te maken met analfabetisme en onwetendheid. De ervaring van een verblijf in een andere cultuur zoals bij ons de Bedouinencultuur is aardig enerverend en zal ongetwijfeld heel wat vragen en gedachtes in je losmaken. Bekijk de foto’s, bezoek onze website en plan de tijd dat je zou kunnen komen.
groetjes Wenda.
Ik lees dit ook even met interesse want ik wil een hele tijd rondreizen per camper en daarbij werken op boerderijen en ranches; lekker buiten en actief bezig zijn. Zelf mijn hele leven in de paarden gezeten en nu mijn valk kleurige welsh cob droompaardje toch echt aan het verkopen om wat geld achter de hand te hebben omdat het veel tegen kost en inwoning werken zal worden. Daarnaast doe ik veel met schrijven en fotografie/journalistiek. Onderweg zal ik voor een reisgids schrijven bijvoorbeeld en zal ik af en toe toch ook gewoon geld moeten verdienen wat ik hoop te doen met schrijven en fotografie.
In ieder geval leuk alle verschillende aanbiedingen en mogelijkheden hier. Zeker leuk om daar deel van uit te maken. Via www.wwoof.org hebben ze ook contact met veel agrarische bedrijven waaronder paardenhouderijen over de hele wereld. Via hen kun je (meestal tegen kost en inwoning maar in meer westerse landen vaak ook tegen kleine vergoeding) werken. Misschien dus nog een leuke tip.
Ik zoek nog steeds iemand.
Zo snel mogelijk en zo lang mogelijk.
Het is in midden Frankrijk.
Verzorging van de paarden, doen van buitenritten, zadelmak maken, etc.
In 2011 komen we weer terug met een nieuwe oproep!
Goede avond,
Ik ben geïnteresseerd…
Kan je wat meer informatie doorsturen?
Ik heb nog gewerkt met Arabische volbloeden.
Vanaf wanneer kan u best iemand gebruiken?
Is er slaap- en woongelegenheid?
Werken er nog andere vrijwilligers?
Wat/hoe is de vergoeding?
Mvg
S. Hoste
hallo!
ik las een berichtje van je over werk op een ranch aankomende zomer,
ik ben zeer geintresseerd en hoor graag meer informatie van je! kun je me helpen?
groetjes Saskia
Hoi,
Ik heb 4 jaar lang met plezier op een ranch in italie gewerkt.
Bij het plaatsje Figline Valdarno (Toscane, Italië) ligt de ranch Vecchio Texas. Op de ranch worden buitenritten georganiseerd voor de toeristen van de nabij gelegen camping, Camping Village Norcenni Girasole Club. Deze camping is een van de grootste campings van Europa. De camping maakt veel reclame in o.a. Nederland waardoor de camping in het hoogseizoen vol zit met Nederlandse gasten. Op de ranch wordt gereden met western zadels en hoofdstellen. Ervaring hierin is niet vereist wel een pre!
De ranch bestaat uit:
[ul]
[li]35 pension paarden[/li][li]20 paarden/pony’s voor de buitenritten[/li][li]30 stallen[/li][li]17 paddocks[/li][li]23 paddocks met stalletje[/li][li]1 buitenbak[/li][li]1 longeercirkel[/li][li]1 bar/saloon[/li][li]Caravan voor stagiaires[/li][li]Badkamer en toilet voor stagiaires[/li][/ul]De werkzaamheden bestaan uit:
[ul]
[li]Paarden verzorgen[/li][li]Paarden klaar maken voor de ritten[/li][li]Ritten begeleiden[/li][li]Boekingen aannemen op de nabij gelegen camping Vereisten:[/li][/ul]
[ul]
[li]Minimaal 18 jaar en rijbewijs[/li][li]Ervaring met paarden en paardrijden[/li][li]Goed Engels spreken (voor voorkeur ook basiskennis van Duits)[/li][li]Klantvriendelijk ingesteld[/li][li]Geen 9 tot 5 mentaliteit[/li][li]Stress bestendig[/li][li]Stevig in je schoenen staan[/li][/ul]Wat krijg je ervoor terug:
[ul]
[li]Geweldige ervaring in een mooi land met vriendelijke mensen[/li][li]Zakcentje om leuke dingen te doen[/li][li]Kost en inwoning[/li][/ul]De ranch is van twee zussen die samen met hun moeder de ranch runnen. Er is 1 vaste werknemer die vooral verantwoordelijk is voor het voeren van de paarden en het onderhoud aan het terrein. Je eet samen met de familie in de middag (pasta) en in de avond eet je vaak op de camping omdat je daar werkt in de avond. Tussen de middag ben je vrij en kan je lekker naar de camping om te zwemmen of siësta houden. Je werkt 6 dagen per week en hebt 1 dag per week vrij. Tijdens je werkdagen krijg je voldoende tijd om aan je stageverslag/opdrachten te werken.
Het gaat om de periode vanaf april tot en met september, je hoeft natuurlijk niet de gehele periode maar het gaat wel om een minimum van 3 maanden.
Wanneer je geïnteresseerd bent of meer informatie wilt kun je de sollicitatiebrief en CV in het Engels mailen naar: vecchiotexas@libero.it
Groetjes,
Sangeetha
Hallo
Ik weet natuurlijk niet of u nog iemand zoekt. Het is tenslotte reeds een drietal maanden geleden sinds uw laatste bericht. Laat me mezelf even voorstellen: ik ben Jolien Vanluchene, woon in België, ben 21 jaar en helaas, helaas ben ik nog steeds op zoek naar werk. Ik ben afgestudeerd in juni als Eventmanager maar vind zelf dat zo’n diploma me niet moet tegenhouden om op avontuur te gaan.
Geld speelt voor mij zo geen rol, maar het opdoen van ervaring en een leuke tijd beleven dus te meer. Veel ervaring met paarden heb ik helaas niet (mijn laatste rit is al reeds een aantal jaren geleden) maar hoop dat tenminste iemand mij het voordeel van de twijfel wil gunnen en mij een kans wil geven.
Ik ben zeer enthousiast, gemotiveerd en leergierig. Ik ben de ideale persoon om op te leiden en sta voor alles open. Zwaar werk schrikt me zeker niet af.
Ik hoop dan ook dat u me zult contacteren, ook al heeft u reeds iemand gevonden maar dat ik tenslotte weet dat u dit berichtje heeft ontvangen.
Alvast hartelijk bedankt.
Mvg
Jolien Vanluchene
Hee lieve mensen,
Ik ben Sjoukje, 17 jaar en ook ik ben op zoek naar een vakantiebaantje met paarden. Het maakt me eigenlijk niet uit waar, maar ik moet het natuurlijk wel zonder teveel moeite kunnen bereiken. Ik woon zelf vlakbij Rotterdam.
Ik rij al vanaf mijn 7de jaar paard en sinds 6 jaar heb ik een eigen paard. Ik ben bereid om alle werkzaamheden te doen, van uitmesten tot rijden. Mijn doel is vooral veel ervaring opdoen en een leuke tijd hebben! Als iemand een leuk baantje voor mij heeft, krijg ik graag een berichtje!
Groetjes,
Sjoukje