hey
wij hebben Mandalay, trekking Kalaw->Inle, Bagan en Yangon gedaan.
Misschien kan ik wat mensen warm maken (of herinneringen terugbrengen) met volgend filmpje:
groeten!
hey
wij hebben Mandalay, trekking Kalaw->Inle, Bagan en Yangon gedaan.
Misschien kan ik wat mensen warm maken (of herinneringen terugbrengen) met volgend filmpje:
groeten!
Dag Eukapi
Leuke film…wil graag ook zo een route doen net als u. Ik reis alleen naar Myanmar en wil de trekking van Kalaw naar Inle doen …mijn vraag is kan je wel alleen doen of moet dat in een groep en hoe zit het met je grote backpack kan je ergens achter laten of word die in Inle bezorgt. Graag hoor ik van u.
Via Wereldwijzer app
Hoi Eukapi,
Leuk dat je je reiservaringen betreffende Myanmar wou delen met de leden hier op wereldwijzer!
Hey meosky
Kwestie deze trekking:
we hadden opvoorhand op tripadvisor gekeken welke agency en gidsen werden aangeraden. Dan ter plaatse in Kalaw zijn we naar meerdere agencies gegaan voor de prijs te vergelijken en gevraagd of de aangeraadde gidsen ter beschikbaar waren. Uiteindelijk met agency A1 en gids Sam Ghimire gegaan.** Een heel zware aanrader!** Super sympathieke kerel, onvergetelijke ervaring, één van de hoogtepunten van onze reis van Myanmar, Laos en Vietnam. De grote rugzak kan je vragen dat ie bezorgd wordt in Inle, da’s geen probleem. Zorg wel dat je een dagrugzak hebt met mosquitera, zonnecreme, hoed tegen zon, water, en nodige kledij … Ik denk dat je het alleen kan doen, maar dan wordt het gewoon veel duurder (wat uiteindelijk eigenlijk nog steeds meevalt). Maar dat informeer je best met een mailtje aan één van de agencies. Zo niet, in Kalaw ontmoet je redelijk wat mensen, kan je altijd vragen aan een groep om samen te gaan. Moest je uiteindelijk Sam als gids hebben, laat hem even weten dat Roel, Ania, Pawel en Magda hem hebben aangeraden goede herinneringen aan hem.
Eukapi, mooie video, het brengt herinneringen van het mooie Myanmar terug. Leuk om terug te zien
Dag…ik reis alleen …weten juli toevalig nog een slaap plekje in Kalaw en wat zij de kosten van een trekking 2nacht 3 dagen
Via Wereldwijzer app
was voor ons rond de 32 dollar pp. (zijn high season prijzen), inclu eten enzo. we waren met 4.
in Kalaw hebben de meeste touristen wel als plan om naar Inle te gaan, opzich lukt een groepsreis wel denk ik.
Heb je een pb gestuurd Eukapi
Via Wereldwijzer app
Dag…hoe zijn de slaap plekken…is verstandig van tevoren boeken of bij aankomst zelf een slaap plaats zoeken…
Via Wereldwijzer app
hebben steeds bij aankomst versch. plaatsen bekeken & prijzen vergeleken en dan geboekt.
Alleen Yangon was duur.
Dat herinner ik me niet meer.
Je kan daar trouwens geld afhalen, de verhalen dat er geen geldautomaten bestaan in Myanmar is verleden tijd:)
Weet je toevallig ook hoeveel je perdag kan pinnen …
Kan je ook met meastro ING of moet het met een creditcard
Via Wereldwijzer app
Afgelopen december werkte ING Maestro in geen van de pinautomaten die ik heb geprobeerd (diverse apparaten van KBZ Bank en C B Bank). De Mastercard van ING werkte bij alle pinautomaten van KBZ Bank wél.