De zomer is bijna begonnen, de warmte neemt toe een aantal gaan lekker op vakantie, een aantal blijft lekker thuis.
Tijdens vakanties kom je dan weleens iemand tegen, waarvan je denkt… zo die is leuk! Na een avondje stappen en wat drankjes samen doen voel je het ineens, je bent verliefd!Als je verliefd wordt tijdens je vakantie, dan komt er een moment dat je weer afscheid van elkaar moet nemen.
Hoe zit dat bij jullie beste vrienden,heb jij wel eens een vakantieliefde in het buitenland gehad?
Je kan hierboven stemmen in de peiling,eventueel kan je hieronder je stemgedrag motiveren.
Tuurlijk Georgi,
eentje ?? breek me de bek niet open , maar daardoor had ik wel de Spaanse taal ,lezen en schrijven gauw onder de knie. Spreken kon ik het al vanwege aangetrouwde familie.
En jijzelf vertel liefje :wereld::kus:
Nou vroeger had ik tijdens mijn vakantie in Frankrijk een meisje leren kennen.
We hadden een goede tijd doorgebracht samen,maar spijtig genoeg verwaterde onze relatie éénmaal dat we terug thuis waren in eigen land.
Zij woonde in Keulen en studeerde voor kinderarts,voor de rest kan ik me nog herrineren dat ze er warmpjes voor zat.(ze betaalde altijd haar drankjes)
Hihi
![]()
Ik zou nog wel eens een mooie en intelligente Russin willen ‘ontmoeten’, gewoon voor een paar dagen… :hihi:
Jazeker, 2 die ook lang geduurd hebben. En 1 daarvan is nu nog steeds mijn partner!
Haha, lukt je wel hoor! :hihi:
Moettie wel naar Moskou Dane ,? of bemiddel jij lol2
ik word thuis al snel verliefd… op reis is het nog veel erger ![]()
Jouw drankjes betaalde ze niet Georgi ? wat een krent zeg, of dronk je te duur. Alhoewel Franse wijn in Frankrijk…jij natuurlijk aan de Pernaud toch:kus:
Citaat : ik word thuis al snel verliefd…etc etc Verklaar je nader :slapen:
Haha, Russen komen volgens mij overal - en ja hoor, ik wil ook wel bemiddelen ![]()
Dane, als Russen “overal” komen,en zelfs hier op Bali, hoeftie niet ver weg toch… :foto:>>>
Groet vanuit een heel warm Bali :zon02:
:chin:mijn lief in Cambodja :wub:leren kennen en nu al 9 jaar samen en wonen in Thailand:THAILAND:![]()
Eentje en die woont al 12 jaar bij mij :wub: