Vakantieboekers

Hallo,
wij hebben bij vakantieboekers een reis geboekt naar Kusadasi hotel Marbel touroperator Corendon.
Wij vertrekken a.s. woensdag 25 aug. maar we hebben helaas nog geen tickets labels enz. ontvangen, na diverse telefoontjes naar vakantieboekers, ze hadden de tickets nog niet ontvangen en op sommige vragen van onze kant kregen we maar een vaag antwoord.
Nu mijn vraag, wie van jullie heeft dit ook meegemaakt en kunnen we er op vertrouwen dat alle reisbescheiden a.s woensdag op schiphol klaar liggen want het is kort dag.

Groetjes Inemiene

Hallo,

Ik las jou berichtje en zoals je waarschijnlijk weet is Corendon een nieuwe turkse vliegmaatschappij. Je kunt er in principe op vertrouwen dat je reisbescheiden op schiphol klaarliggen woensdag toch zou ik vandaag en morgen telefonisch contact zoeken met de maatschappij om het nogmaals te checken. Aan de andere kant zou je ook kunnen eisen dat ze de tickets per koerier naar je opsturen op hun kosten.

Als je nog vragen hebt hoor ik het wel.

groetjes
Francesca

Hallo Francesca,

Ik heb Corendon gebeld en de reisbescheiden waren 18 aug. al opgestuurd naar vakantieboekers misschien was er met de post iets mis gegaan en ze durven nu het risico niet te nemen om ze alsnog nog op te sturen zodat ze woensdag 25 aug klaarliggen op schiphol.
Bedankt voor je reactie.

Groetjes Inemiene

Corendon bestaat toch al wat jaren???

Beste onbekende,

Inderdaad bestaat Corendon al een tijdje is failliet geweest en vliegt pas weer vanaf 1 augustus op nederlandse bestemmingen naar Istanbul etc.

Dus

Groetjes