Vakantiebaan Alanya op een boot?

Hallo,

het spijt me als er al zo’n soort topic bestaat, maar ik kon het niet vinden, dus heb ik er zelf 1 aangemaakt. Ik wil misschien volgende zomer in Turkije gaan werken, en dan op een boot, die bootexcursies maakt. Ik kan alleen nergens iets vinden over vacatures op zo’n boot. Ik kom eigenlijk alleen maar animatie in hotels tegen of callcenters of iets dergelijks.

Ik ben zelf 2 keer met zo’n boottour meegeweest, daardoor kwam ik op het idee om dat volgend jaar te gaan doen. Ik vond het erg leuk. Tussendoor zwempauzes, en lunchpauze, en verder lekker varen en een erg leuke ontspannen sfeer op de boot, wat mede kwam door de gezellige en spontane crew. Natuurlijk is het anders als je op de boot werkt, maar toch lijkt het me geweldig om op zo’n boot te werken.

nu mijn vraag, heeft iemand misschien informatie daarover, of weet iemand meer over hoe ik bij zo’n boot kan werken volgend jaar? Ik weet dat het nog heel ver weg is, maar misschien heeft iemand al een idee? Informatie over evt werken in een bar of cafe is ook welkom, maar het liefst op zo’n boot :slight_smile:

Alvast bedankt!
Liefs Chantal