Wie O Wie Wil Mij Helpen

Heeej mensen…

Fijn dat jullie even de moeite nemen dit te lezen…
Ik ben namelijk op zoek naar werk in turkije het liefst in alanya heb al verschillende dingen geprobeerd maar WAAROM vind ik niks :wink:
Zijn mensen die er tips hebben voor me of werk weten of er nu al werken en hun verhaal aan me kwijt willen…

Ales is welkom…

Super bedankt alvast…

Liefs mij !!!

heb ýn een andere topýc ook al gereageerd maar hýer nog even, ýn marmarýs zýjn nog wel wat baantjes te výnden weet nýet of je dat ook leuk výndt? býjv op een boot (daar zoeken ze nog ýemand) of mýsschýen zýjn er ook nog wel hotels dýe anýmatýe mensen zoeken… Als je er bent gaat t denk ýk toch wat makkelýjker… alhoewel t wel n beetje aan de late kant ýs, wat nýet wýl zeggen dat t nýet lukt hoor!!

Heey Leonie in ALanya is nog wel wat te vinden hoor! :wink: Ik heb ook een baantje in Alanya en als die ineens niet meer door mocht gaan hebben we ook nog wat andere dingen achter de rug… kortom er is nog wel wat te vinden!
Je kan proberen gewoon op de bonnefooi naar ALanya te gaan of mailtjes sturen naar hotels… maar wij kregen er maar 1 terug…

Als je echt heel graag wilt, zal ik als ik jou was gewoon op de bonnefooi gaan en daar heel veel rondvragen!!

Heel veel succes en ik hoop dat je nog wat kan vinden!!

Groetjes Rieneke

Ja dat zou ýk je ook aanraden gewoon op de bonnefooý heen gaan!! ýn marmarýs ýs zowýezo nog wat te výnden en alanya dus blýjkbaar ook! succes!!

hey turkije here I come!!
hoe gaat het nou in marmaris? werken jullie nog steeds in een hotel?
ik kom daar over een maand, denk je dat er dan nog iets te vinden is? ik heb wel een aantal opties, maar wat houdt dat werk op een boot in? is dat gewoon zo’n boot van de daily boat-trips door de baaien?

x zara

Hey zara, ýk werk op een boot, dat hotel heb ýk afgezegd omdat ýk nýet alle werkzaamheden even leuk vond. Verder ýs het hartstýkke leuk ýn marmarýs, heb het prýma naar mýjn zýn. dat werk op dýe boot ýs naast mýjn boot en ýs ýnderdaad van dýe dagtrýps door de baaýen van marmarýs. Kom je begýn julý?