Mijn vrouw en ik willen al heel lang naar afrika het komt er helaas elke keer niet van.waar ik bang voor ben is dat het niet meer zo ongerept is als dat het vroeger was bijvoorbeeld dat het erg verwesterd is. Klopt dat? En zo ja zijn er nog plaatsen wat nog ongerept is in afrika? Persoonlijk zou ik graag naar kenia en Tanzania willen.graag wil ik jullie mening horen.
Sent from my GT-I9300 using Wereldwijzer Reisforums mobile app
Kenia is zeker nog ongerept hoor! Natuurlijk zijn er plaatsen, zoals Nairibi die ontzettend verwesterd zijn, maar alleen al het verschil tussen Nairobi en Mombasa is enorm. Ik woon zelf in Ukunda, aan de zuidkust. Ik woon hier echt tussen de (armere) locals en niet in een villa aan/bij het strand. Kom je hier dus heen, kan ik je ook zeker meenemen om het lokale leven te bekijken. Ook ken ik door familiebezoeken aardig wat verschillende overnachtingsplekjes (voor elk wat wils) en heb veel contacten met lokale mensen/bureautjes die excursies/safari‘s aanbieden voor goede prijzen en betrouwbaar zijn.
Neem gerust contact met me op per persoonlijk bericht. Misschien kunnen we emailadressen uitwisselen en kan ik jullie zo verder helpen.
Groetjes Marriette
Via Wereldwijzer app