Vakantie plannen

Hallo mede reisgenoten,

Na 2 x een maand door Azië te hebben gereisd, wil ik aankomende zomer een maand naar een ander continent. Nou zit ik erg te twijfelen tussen afrika, midden Amerika en zuid Amerika. Hebben jullie misschien tips en ideeën voor mij wat een volgende leuke trip zou kunnen worden. Het land of de landen moeten goed ongeorganiseerd bereisbaar zijn. Al jullie tips zijn welkom!

Gr. Kees

Via Wereldwijzer app

Hallo Kees!
Je bent van harte welkom in Kenia! Het land van vriendelijkheid, hakuna matata en gastvrijheid!
Reizen kan je per matatu doen of voor grote afstanden zijn er bussen, trein of vliegtuig. Overal vindt je wel guesthouses waarje voor vrij weinig geld prima kan overnachten, maar waar verder niets bij zit. Ik denk dat je met Kenia alleen al een maand zou kunnen vullen.

Veel succes bij je keuze!

Groeten uit Ukunda, Kenia

Via Wereldwijzer app

1 like

Hoi Marriette,

Leuk om een berichtje uit Kenia te krijgen! Ik ga er naar kijken. Puur uit nieuwsgierigheid: wat doe jij daar precies? Werk?

Gr. Kees

Via Wereldwijzer app

Ik vond hier de liefde van mijn leven en woon hier nu bijna 2 jaar met (keniaanse) man en dochtertje van een jaar oud. Heb in het begin ook een reisblog bijgehouden, als je het leuk vindt te lezen: www.marriettevandervelde.waarbenjij.nu
:wink:

Sent from my LG-P990 using Wereldwijzer Reisforums mobile app

Oke leuk, ga je blog zeker even lezen :)!

Via Wereldwijzer app

Hoi Kees,

Al eens gedacht aan Peru? Is een prachtig land en het heeft alles: bergen, strand en jungle!
Het is bovendien erg goedkoop en een gemakkelijk land om in rond te reizen, met de bus of met het vliegtuig!
Ook heeft het talrijke bezienswaardigheden zoals Machu Picchu (1 van de 7 wereldwonderen), het Titicacameer (hoogste meer ter wereld), de Colca Canyon en nog veel meer! Overal zijn talrijke hotels, zowel goedkope en basic hotels als wat duurdere en erg mooie luxueuze hotels. Als je van cultuur en natuur houdt, krijg je zeker geen spijt van deze vakantie! :slight_smile: Aan jou de keuze!

Groetjes en veel plezier!