Ga je twee weken mee naar Azie/een andere zonnige bestemming? 20 dec - 3 jan

Ha allemaal,

Wat heb ik zin om naar de zon te gaan in de kerstvakantie…! Ik ben 27, vrouw, leerkracht en heb veel gereisd (ook alleen), maar zou het nu heel relaxt vinden met (liefst vrouwelijk) reisgenootje twee weken naar Azie of een andere zonnige bestemming te vertrekken om daar kerst en o&n te vieren. Mijn ideale vakantie: het land en vooral de mensen leren kennen, dingen eten waarvan je niet weet wat het is, lachen met locals, op een brommertje rijden door de bergen, bier drinken en dansen op gekke muziek. En bij gebrek aan feestjes zelf een feestje beginnen. Spreekt je dit aan? Let me know! Bestemming ligt dus nog vrij open, data helaas niet, ik ben gebonden aan schoolvakanties.

Groet!

Hoihoi!
Helaas geen reisgenootje voor je, maar als ik je wensen lees voor je vakantie, denk ik wel het ideale vakantieland voor je te hebben! Alles is namelijk mogelijk hier in Kenia, waar ik aan de zuidkust woon! Bij het stukje dingen eten die je niet kent en lachen met locals kan ik je zeker helpen. Ik woon midden tussen de locals (leef zelf als een local) in Ukunda, maar kan je ook meenemen naar het geboortedorp van mijn man waar je in een dorpje 20minuten achterop een motorbike de heuvels in, kan overnachten in een lokaal (klei)huisje en kennis kan maken met de manier van leven van de Duruma-stam. Hier zal je dan ook die dingen kunnen eten die je nog niet kende :wink:
Verder zou ik als ik jou was overnachten in Diani Backpackers Hostel, daar is het altijd een feestje, dus daar ga je zeker weten een toptijd hebben tijdens de feestdagen! Of je nou wel of niet met reisgenoten komt! Hier ontmoet je genoeg andere leuke mensen!
Ik noem zo maar wat dingetjes, maar als dit allemaal je interesse gewekt heeft, neem dan zeker contact op! Dan kan ik je zeker nog meer tips geven of je evt vragen beantwoorden.

Groetjes uit zonnig en warm Kenia!

Via Wereldwijzer app

HoiHoi!

Ook ik (28 jarige vrouw) zou graag er even tussen uit willen gaan. En dan het liefst direct na de kerstdagen voor een weekje bijvoorbeeld. Dan vind ik Azie net iets te ver weg voor maar een weekje. Dat zou voor de zomervakantie wel een optie kunnen zijn.
Wil je echt 2 weken weg? Of misschien ook korter?

Groetjes!

Hoi!
Binnenkort wil ik vertrekken naar Azie. Ik wil 3/4 maanden reizen in Zuid Oost Azie en ik denk aan Maleisië, Singapore, Vietnam, Laos, Cambodja, Myanmar en Thailand. Waar ik begin met mijn trip heb ik nog niet uitgestippeld en waarschijnlijk ga ik ook eerder weg. Uiteraard kunnen we iets afspreken dat we elkaar in Azie meeten. Ik weet niet of jouw plannen inmiddels al concreter zijn maar ik hoor het graag.
groeten Marian