Hallo, ik (Veerle, 24 jaar) ben opzoek naar een reisgenootje die samen met mij een reis wil maken door zuid oost Azie.
Door mijn werk kan ik helaas niet langer als 3 weken vrij krijgen. Maar ik ben er van overtuigt dat als je een goede planning je meer uit je reis kan halen. Ook daarom ben ik niet tegen een georganiseerde reis, maar je eigen reis plannen is meerdere malen leuker.
Mijn voorkeur gaat uit naar landen als: Thailand, Vietnam, Cambodja, Laos en Myanmar. Maar ik sta zeker open voor andere ideeen.
dit is nou de oproep die ik hoopte tegen te komen.
misschien heb je mijn oproep ook al gelezen hier.
ik wil in juli/aug richting azie
ben in 2013 een maand in thailand geweest.
zou nu graag vietnam cambodja en/of laos bezoeken.
zelf ook weleens met een georganiseerde reis naar china geweest (ook omdat china vrij lastig zelf te doen is) maar zelf alles regelen is veel leuker en heb je al meer voorpret ook.
lijkt me leuk om met jou in contact te komen om te kijken of we samen iets kunnen plannen…
Ik ben ook op zoek naar een reisgenootje voor de zomervakantie.
Ik ben 25 jaar oud en werk in het onderwijs. Hierdoor zit ik wel aan vaste weken vast.
Misschien een idee om even privé berichtjes uit te wisselen?
heeeey miran.
ik ben ook werkzaam in het onderwijs,
wat voor onderwijs werk jij?
wellicht kunnen we met elkaar in contact komen om te kijken welke mogelijkheden er zijn??
Jeroen ben jou oproep niet tegen gekomen, maar leuk dat je op die van mij reageert.
Zoals me oproep al zegt ben ik opzoek naar een reisgenootje. Zouden jullie misschien iets over jezelf kunnen vertellen?
Ik zal beginnen…
Mijn naam is Veerle, 24 jaar en kom uit het oosten. Ik ben ondernemend maar kan ook erg genieten van rust. Werken doe ik bijna 24/7 overal en nergens zo probeer ik mijn reisgeld bij elkaar te verdienen. Dit doe ik voornamelijk in de kinderbrance. Door dit werk is het lastig voor mij om vrij te krijgen en heb daarom ook nog geen vrij gevraagd omdat ik wel een beetje zekerheid wil hebben dat ik daadwerkelijk weg kan gaan. Het ‘reisvirus’ heb ik sinds 2013 toen ben ik voor 3 maand naar Indonesië geweest met twee andere meiden. Ik ben begonnen met vrijwilligers werk en vervolgens 6 weken besteed aan Indonesië verkennen. Zomer 2014 ben ik naar Kenia geweest, ook begonnen met vrijwilligerswerk en een klein beetje gezien van Kenia ivm de veiligheid. Afgelopen voorjaarsvakantie ben ik samen met iemand naar zuid afrika geweest en alles er gedaan wat je er maar kunt bedenken van zwemmen met zeehonden tot aan bungee jumpen.
Hoeveel weken zouden jullie graag willen reizen?
En hoe snel zou je dit willen doen?
ik zal iets over mezelf vertellen.
ben 34 jaar, docent op een vmbo school
ben 2 jaar geleden voor een maand in thailand geweest. het hele land rondreis gemaakt.
vorig jaar een maand in china gezeten.
zou nu graag richting vietnam, cambodja laos gaan. 1 land of een combi daarvan. dat is afhankelijk van wat andere mensen willen.
houd juist van de afwisseling natuur, cultuur en relaxen.
ik zit i.v.m. werk wel verbonden aan de zomervakantie, maar zou 3 of 4 weken kunnen.
hoop iets van je te horen.
wellicht kunnen we bekijken welke mogelijkheden we hebben.
als je interesse hebt kunnen we via fb of whatsapp misschien met elkaar in contact komen…
hallo Veerle…mag ik mijn voorstellen, ik ben een man uit Antwerpse op zoek naar reisgenoten voor ‘hoofdzakelijk’ Thailand maar ik wil ook de omliggende landen gaan bezoeken. reisidee 2-6mnd totaal. ik ben bijna 40 mocht leeftijd hopelijk geen issue zijn. ik wil geen georganiseerde rondreizen ofzo…totale vrijheid…gaan en staan. ik zoek leuke gezellige mensen om Thailand te verkennen (heb kennissen/vrienden daar) en moet wat persoonlijke zaken daar gaan regelen ook. ik hou van natuur, cultuur, duiken, zwemmen, …alles kan, niets moet. ik ben anti drugs en het is heel onverstandig om daar uberhaupt eraan te denken! drink af en toe eens alcohol.
een vriend van mijn zal misschien meereizen ook. mijn idee is om te vertrekken in aug-sept. omdat ik zelf Thai ben kan ik daar lange tijd verblijven.
Ik zal ook even kort iets over mijzelf vertellen:
ik ben 25 jaar oud en woon in Brabant. Ik werk als leerkracht in het speciaal onderwijs (groep 5). Vanwege mijn werk kan ik maar 3/4 weken weg (tussen 20 juli en 24 augustus). Enkele jaren geleden ben ik 3 maanden in Thailand geweest op buitenlandse stage. Vandaar ook mijn interesse in Azië.
Heb jij al een reisgenoot gevonden. Ik ben woonachtig in Limburg, 28 jaar en ook werkzaam in het onderwijs als gymdocent. Vanwege mijn werk inzet onderwijs ben ik ook aan deze dure vakantieperiode gebonden.
Voorheen heb ik vooral in Afrika gereisd: Kenia, Tanzania, Zanzibar, Namibië z-Afrika, Botswana, Marokko, Egypte. Verder ben ik 3 1/2 week op Java, Bali, lombok en Gili Meno geweest. Ik hou ervan om andere culturen te ontdekken, kan genieten van andere mensen met hun eigen leefgewoonten en gebruiken. Een afwisseling van avontuur en einde relax-vakantie is voor mij een ideale combinatie. Dit jaar wil ik graag naar Borneo (Sabah). Daar zijn naar m.i. Echt schitterende afwisselende dingen te zien…ik heb er helemaal zin in…misschien wil je wel mee gaan…laat even wat weten a.u.b
Hai, ik ben Danielle, 43 jaar, werk in t onderwijs en wil graag een reis naar oa cambodja maken. Nog niks concreets geboekt. Is iedereen hier al voorzien van n maatje en/of iemand interesse om iets af te spreken? Mvrgr Danielle