rondreizen Z-Amerika, Afrika, Europa of een andere leuke bestemming (vrouw 59)

Ik ben voor alles in zolang als het maar niet te luxe is. Rondreizen in Z-Amerika met iemand die Spaans (of Portugees voor Brazilie) spreekt maar ook Afrika of wellicht iets leuks in Europa lijkt me wel wat. Wat me boeit is ongerepte natuur en cultuur. Ik wil ook nog eens over de Amazone gaan varen. Mijn voorkeur gaat uit naar reizen in de wintermaanden maar alles is bespreekbaar. Mijn conditie en aanpassingsvermogen zijn uitstekend dus alles is mogelijk wat dat betreft. Wie is ook licht avontuurlijk aangelegd en flexibel genoeg om met een ongeorganiseerd persoon als ik op vakantie te gaan?

Ben helaas geen reisgenoot voor je, maar kan je wel Kenia van harte aanbevelen! Woon hier zelf aan de zuidkust vlakbij Diani Beach en ben redelijk goed op de hoogte van de mogelijkheden voor accommodaties, safari, reizen per openbaar vervoer, doordat ik getrouwd ben met een Keniaan en ook al verschillende dingen zelf ondernomen heb. Goede ervaringen ook met een lokaal reisbureautje voor safari‘s en excursies, betrouwbaar, goedkoper dan de meesten en goed geregeld.
Naast de prachtige stranden weet ik ook een fantastisch mooie plek op het platteland in de regio van Mount Kenya. Een Nederlands/Keniaans stel heeft daar een prachtig huis met grote tuin, met guestrooms waar je heerlijk rustig kunt verblijven. Echt even bijkomen na het drukke leven in Europa. Vanuit hier kunnen ze je ook meenemen op allemaal leuke lokale trips. Echt een aanrader dus!

Mocht je geïnteresseerd zijn geraakt in dit prachtige land met zijn meest gastvrije inwoners en de eeuwige glimlach en hakuna matata mentaliteit, neem dan gerust contact op!

Via Wereldwijzer app

Hoi Liesbeth,welkom op wereldwijzer!
Heb je ondertussen al het Reisgenoten Forum ontdekt hier op wereldwijzer?
Daar kan je een oproepje plaatsen voor een reisgenoot (of meerdere reisgenoten)
Plaats in je oproep een beschrijving van waar je naar toe wilt, welke periode, waar je reisgenoot aan moet voldoen en vooral wie je zelf bent.
Succ6 met al wat je nog gaat bereizen in de toekomst,Liesbeth!
Met vriendelijke reisgroet,
georgessiam.