Wij vonden afgelopen jaar het sanitair juist heel schoon, wij waren iets anders gewend op campings… er word indd super veel schoongemaakt, en een beetje zand hou je doodat het strand er naast zit. in de mobil homes zit gewoon een badkamer…
Gaan er nog mensen rond 15 auguster naar Medulin!! ![]()
Hey hey:banana: , ik ga samen met me vriend 7 augustus voor 17 dagen naar Medulin.:yes: Met X-travel naar camping Medulin. Weet iemand hoe duur het huren van fietsen daar is? Want wil natuurlijk er wel lekker op uit trekken en niet alleen op de camping blijven hangen.
Groetjes Diana
ik daarentegen, zal niet veel verder komen… haha…
maareh over het algemeen is het leven daar veel goedkoper dus zal wel meevallen Diana!
Groetjes Joost.
Hallo,
zijn er nog mensen die 31 juli vertrekken?
Ik kan samen met mn vriendin naar medulin voor 2 weken.
Zou leuk zijn als er ook mensen op die dag vertrekken. We reizen trouwens met X-travel.
Zijn er nog mensen op de camping als wij er zijn? Leuk om nu al contact te maken…
Groeten Remon
Hey, in plaats van 7 augustus vertrek ik nu ook 31 juli samen met mijn vriend voor 2 weken naar camping Medulin. (De reis van 7 augustus was ineens volgeboekt, dus dan maar wat meer betalen ;)) Wij reizen ook met X-travel en stappen op in Utrecht.
Groetjes Diana
heel toevallig, want wij zouden eigenlijk 7 augustus gaan, maar dan mist mn vriendin een deel van haar introductie, dus heb ik het eergister verzet van 7 augustus, naar 31 juli…
Wel leuk om nu al te weten dat je met iemand in de bus zit. Lijkt me leuk om elkaar eens wat vaker te spreken. Zijn we al een soort van bekende van elkaar als we elkaar treffen in de bus en is niet iedereen meteen onbekend.
Groeten Remon
Dat is toevallig ja,wij hebben dinsdag geboekt.We zagen maandag namelijk dat het ineens vol was ook de deluxe tent van 14 augustus, dus hebben dinsdag meteen gebeld en gevraagd of echt alles vol was en het niet meer vrij kwam.Want vorig jaar stond er op de site de ene dag dat iets VOL was en de andere dag was t weer vrij.Maar zij verzekerde ons dat echt alles vol was en het niet meer kon veranderen.Zowel me vriend als ik hadden gebeld en zeiden beide keren hetzelfde. En voor 31 juli had ze nog maar drie tenten dus moesten wel snel boeken.:lie: Dus dan maar 80 euro meer betaald en met me werk geregeld dat ik een week eerder kon.Alleen nu staat ineens op de site dat alles weer vrij is van de deluxe tenten,voor alle weken. Dus ze zijn lekker bezig daar bij X-travel.Ga er wel ff een klacht over indienen
Maar een week verschuiven kan toch niet meer omdat ik het al op me werk gezegd heb enzo.Dus we gaan 31ste juli.
Groetjes Diana:CROATIA:
heej mensen!!
Ik ga met een groep van 6 man (2 girls e n4 boys naar medulin)
we zitten in appartement medulin heeft iemand daar ervaringen mee of weet iemand er iets van ik hoor het graag;)
En miss tot daar Wij gaan met x travel een busreis:P
groetjess laurakee
heey ik ga 11 juli naar medulin voor 2 weken!!
ik zit in appartementen ai pini
zijn der nog meer mensen die al zo vroeg gaan??
Grtz… ![]()
Wij vertrekken wel 7 augustus naar Medulin (tevens camping Medulin) Wij zijn een groep van 13 personen (7meiden, 6jongens). En we blijven 10 dagen.
Iemand die er dan ook nog is? xD
Ik ga 15 juli t/m 29 juli naar Medulin met m’n vriend en 7 andere vrienden van ons. We gaan met 2 auto’s zal knap tegenvallen maar gelukkig hebben we allemaal een rijbewijs! Wie weet als je via Italië gaat of je dan door Slovenië komt want heb gehoord dat je daar 8 uur moet w88 voordat je de grens over mag :S
We zitten in een villa voor 12 personen! Lkkr relaxt dusz! Hoop egt dat het een super vakantie wordt! Weet eigelijk niet wat ik van Istrië moet verw88 laat het lkkr allemaal op me afkomen! En klopt het dat er zeeegels zijn in de zee??? En je egt waterschoenen moet dragen? Heb ook gehoord dat als je verder de zee opgaat, dat daar dolfijnen zwemmen is dat zo???
Hoor ut wel!!!
xjes
heej, wij gaan 24 juli met een groep van 8 man met gogotours naar medulin. Accomodatie is Ati Medulin. we stappen op en eindhoven en ben benieuwd of er nog meer mensen overeenkomsten met ons hebben:) anders stuur me maar een bericht ofzo;)
hmm niemand die naar appartementen ai pini gaan volgende week… jammer hoor
mja nog 7 dagen en dan vertrek ik!!! ![]()
Wij gaan ook naar AiPini, alleen van van 7 tot 17 augustus met gogo tours
hej iedereen,
gaan er ook toevallig nog mensen in de periode van 17e tot de 27e (juli) ik ga dan voor de eerste keer naar kroatie k sta op camping medulin met x-travel, ben wel benieuwd hoe het daar is, ik heb oa van jullie al het een en ut ander gelezen. Hebben jullie maybe nog wat meer informatie, over dingen die je daar in de buurt kan doen? maybe wat handige links ofzo? zo ja: alvast bedankt!
mssls jasper
blaatje@chello.nl
goeie zaak jasper, ik ga precies dezelfde datum, en ik weet net als jij vrij weinig over medulin. wij staan ook op die camping maar verblijven in een mobilehommes (stacaravan)
weet jij of iemand anders eigenlijk of je daar ook met euro’s kan betalen? heb gelezen dat het op een aantal plekken wel kan in kroatie, maar is het verstandig?
heb alvast voor 70 euro’s aan kuna’s gehaald, maar of het verstandiger is? zou ik echt niet weten. zou me wel kunnen voorstellen dat ze niet helemaal eerlijk met het omrekenen van kuna’s naar euro’s zijn, dat je meer moet betalen als je met euro’s betaald dan als je met kuna’s betaald. maar of dat daadwerkelijk het geval is weet ik niet
ik zou gewoon daar kuna’s pinnen. Is volgens mij goedkoper en bovendien denk ik niet dat ze bijvoorbeeld op de markt euro’s accepteren.