Vakantie Camping Medulin

Hallo Allemaal!!!

Wij gaan 3 augustus naar camping medulin in
istrie. Nog meer mensen die er dan heen gaan
Laat het hier ff horen, leuk leuk…!!!

Tips over uitgaan, resteaurantjes, camping, enz… ???

bye bye groetje!!

Hoi!

Ik wilde even zeggen dat ik er 2 jaar geleden geweest ben en het was er echt geweldig! De mensen zijn erg vriendelijk daar! Hele leuke restaurantjes waar je redelijk goedkoop kunt eten. Een aanrader: Restaurant Adriatik. Erg leuke en vriendelijke bediening die je zelfs begroet in het Nederlands, erg grappig. De natuur is echt geweldig en je moet zeker naar de Plitvic meren, zo mooi! De discotheek bij de camping is erg gezellig en de reisleiding neemt je ook vaak op sleeptouw en dat is zeker de moeite waard! Heel veel plezier!

Groetjes

Hoi hoi,

Wij gaan ( Ilse en Marjolein) 28 juli naar camping medulin!
Dus ongeveer de zelfde periode :slight_smile: .

Je kunt eventueel mailen naar marjolein121@hotmail.com

groetjes

hey,ik ga in juli mijn vriendin achterna reizen die ook naar medulin gaat. maar ik zou met het vliegtuig naar venetië willen vliegen en dan vandaar met die boot naar medulin…
als iemand mij kan helpen mag dat gerust z enne. kan ook via msn babbelen vrolijkheidzelve@msn.com
voeg me maar gerust toe zenne
groetjes

:blink: [FONT=Optima]**Ik kan jullie vertellen dat het is leuk is in medulin.

ik ben hier vorig jaar geweest met 538. In medulin heb je de summerclub. leuke tent openlucht dansvloer, binnen is het ook een mooie tent en er wordt erg goed gedraaid echt harde hardhouse.

begin van de avond gingen we meestal naar een kroegje, de naam weet ik niet meer. Er zaten altijd nederlanders en het was er gezellic tot 12 uur (volgens mij heette het marinas).

je moet zeker meegaan met de dutch night. dit is echt een gekkehuis

alle jongerenorganisaties komen in een discotheek bijeen enfeesten maar.

waterscooters zijn erg goedkoop om te huren net als gewone scooters.

veel plezier daar en ik wens jullie een goede vakantie toe.

peterhusselson833@hotmail.com

hey mensen!!

wij (6 jongens) gaan van 7 juli tm 23 juli naar camping medulin!

na een geslaagde vakantie in zuid-frankrijk (canet) vorig jaar, gaan we dit jaar dus naar kroatië.

we zijn benieuwd of er nog meer mensen zijn die in dezelfde periode in medulin zijn en misschien zelfs op dezelfde camping staan… B)

grtz, ‘Holland laat je horen!’

maveral01@hotmail.com

[FONT=Impact]**[SIZE=14][COLOR=purple] HAAI PIEPZZ!!!
HEBBEN WIJ FF GOED NIEUWS VOOR IEDEREEN DIE NOG NAAR MEDULIN GAAT:
HET IS DAAR EGT, JAHA, HEEL EGT, SUPERDESUPERDESUPER GAAAAAF!!! :smiley:
FF EEN PAAR TIPS UIT BETROUWBARE BRON:
ETEN KUN JE HET BESTE (EN LEUK PERSONEEL) BIJ AMFORA, DIE ZIT HELEMAAL OP DE HOEK BIJ DE CAMPING.
JE KAN BETER NIET NAAR EL NINO GAAN ETEN, DAAR ZIJN WIJ MET ZN 15EN ZIEK VAN GEWORDEN (ZULLEN GEEN DETAILS GEVEN…)
DE DISCO BIJ DE CAMPING (=SUMMERCLUB) IS NIET ZO HEEL LEUK WANT DAAR HEB JE VAN DIE HANGWC’S…
DE IMPERIAL IS WEL WEER HARDSTIKKE LEUK, ALLEEN OP ZATERDAG NIET, WANT DAN IS HET TE DRUK.
OOK DE TRAMPOLINES ZIJN ERRUG LEUK EN HET KOST MAAR 10KUNA, DUZZZ…
FF KORT SAMENGEVAT: GWOON HEEN GAAN, HET IS ER SUPER!!! PAS ALLEEN OP VOOR ZEE-EGELS… :wink:
VEEL PLEZIER!!!
XXXUS JANNUS EN LIEKS

[SIZE=7][FONT=Times][COLOR=purple]
Halloooooooooo… Wij gaan met 4 meisjes en 2jongens… Van 19/7 tot 29/7 naar camping Medulin!!!
Khoop dat het gezellig word!
PARTY!!! :smiley:

Hey!!!
Ik Ben ook rond die tijd op camping Medulin!! :smiley:
hoe gaan jullie heen (met een reis organisatie ofzo) en hoe oud zijn jullie???
kuzz

ik heb nog ff een vraagje voor de mensen die al een x bij camping medulin zijn gwst…
hoe zit het met de toiletten… zijn die een beetje schoon en mooi enzo…
want in folders heb ik gelezen… zeer eenvoudig sanitair… :wink: valt dat mee of nie??
kus

ja is wel eenvoudig maar netjes.

nette douches en wastafels met spiegels.
ook is er een mogelijkheid je kleren te wassen.

groeten peter

Hallo allemaal!

Ik had ik de planning om eind juli naar camping medulin te gaan en ben via hier op zoek naar mensen die dit ook wouden doen en die zin hebben om samen deze camping te boeken!
Ik ben een gezellige meid van 20 en zoek dus mensen die zin hebben om mee te gaan!

Groetjes Jolande

Hee! Wij zijn Linde en Marlies en wij gaan van 12 t/m 29 juli naar camping Medulin. Gaan jullie ook? Voeg ons dan even toe op msn, dan kunnen we alvast kennismaken.
linnie2theworld@hotmail.com
marlies_oosterhuis@hotmail.com

haaay :smiley: een vriendin en ik gaan deze zomer (vanaf 12 juli) 2 weekkies naar camping medulin :stuck_out_tongue: dr staat ook al een berichtje van ons bij “algemeen” maar jah kim? ik d8: laat ik hier ook ff iets zetten :rolleyes: nah et zit dus zo, wij zijn 2 meissies uit de buurt van a’dam (daar stappen we dus ook op de bus <_< ) ik ben 17 jaartjes oud en de ander is 18, we gaan dus 2 weekjes en we gaan dr ff 1 groot feest van maken (das in ieder geval de bedoeling, et is ff dat je et weet :D) maare, als mensjes nou ff laten weten of ze ook in dezelfde periode gaan enzo, hoe oud je bent bla bla alle shit enzo is wel ff leuk dan he alvast bedankt

Wij gaan vanaf 19 juli naar camping medulin, 4meisjes van 17 en 2 jongens van 18 en 19… Met de bus… stappen in eindhoven op…
Hoe is het uitgaansleven in Medulin???

1

Hallo, wij gaan van 24/07 tot 7/08 dit jaar naar de camping Medulin!!
Als ik dat allemaal hoor is het daar errug gezellig!!

Groetjes, Myranda

Hoi

Van 5 tot 20 juli zitten we met tien vrienden op camping Medulin (7 jongens, 3 meisjes) we zijn 17-18 jaar. We hebben er zin in. Gaan er nog meer leuke mensen in die tijd?

van 20 juli tot 4 augustus zitten met negen vrijgezel jongeren we zijn tussen 18 en 22 jaar we hebben er zin in gaan er nog meer vrijgezel damens in die periode naar camping medulin :smiley:

wij Judith en ik gaan vanaf 19 juli t/m 28 juli naar camping medulin!!!
Wij hebben er onwijs veel zin in! Ben vori jaar ook geweest en t is eg super! O ja er staat trouwens dat je in kroatie gewoon uit de kraan kunt drinken maar dat zou ik als ik jullie was niet doen(ervaring!) Onze maagjes zijn nl niet opgewassen tegen kroatisch water!
Er staat trouwens dat er eenvoudig sanitair is maar t douchegebouw was vorig jaar splinternieuw! je hebt geen muntjes nodig dus je kan (als je dat zou willen) de hele dag onder de douche gaan staan!
Op de camping zijn van die hangwc’s MAAr ook gewone wc’s! Gewoon ff goed kijken, desnoods gooi je alle deurtjes open! er zijn ECHT gewone wc’s! kun je ze niet vinden dan loop je gewoon naar puntica die zit links helemaal achterin vlakbij waar de tenten staan! daar kun je ook heel lekker eten voor weinig!
Nog een tip(ik blijf bezig) Op het marktje kun je heel goed koop surfschoentjes kopen (voor de zee-egels) die MOET je echt aan want als je er op een gaat staan ben je eg zwaar de LUL! wel afdingen natuurlijk willen ze niet gewoon weglopen dan roepen ze je vanzelf terug! Ook ff een luchtbedje halen daar want wat is er nou lekkerder dan je roes uitslapeen al dobberend op de zee en nog bruin worden ook!!!
En dan nog iets voor de blonde dames onder ons( ik ben er zelf ook een) als je met de discotour meegaat ga dan niet te dicht bij de stripshow (ja stripshow!!) staan! ik was nl vorig jaar een van de “gelukkige” die als laatste bij de stripper op zo’n stoel werd gezet en: echt alles gaat uit. Zou je denken dat dat leuk is. Maar nee das nie eg prettig, zit jaar daar met je "goeie"gedrag op t podium met een naakte vieze italiaan op je schoot met een soa(denk ik)
na ja ik zie jullie allemaal wel in medulin waar t nu 28 graden is!! JOEPIE!!!

tot dan!! :stuck_out_tongue:

kusje linda