Camping Medulin, Kroatie

hallo allemaal, wij zijn 2 meide van 17 en 18 jaar die 12 juli tot 27 juli naar camping medulin in kroatie op vakantie gaan! wij zouden graag willen weten wie er nog meer rond die periode gaan, en wie er met de bus gaan! ook zouden wij graag willen weten van mensen die er al geweest zijn hoe het is daar en hoe het met de prijzen zit… dus als iemand wat weet …:smiley:
groetjes

Wij gaan als jullie net terugkomen…!

Volgens mij is alles een stuk goedkoper dan andere vakantielanden zoals Spanje en Griekenland (van horen zeggen…)…>Er is volgens mij 's avonds wel een stuk minder te doen…

DOEI!
Antonello

Hey!!!
ik ga rond die tijd ook naar camping medulin!!!
zie ook het stukje bij Italie… daar staat een heel stuk over de camping en over meer mensen die er zijn gwst en er heen gaan!!
kuzz

wij waren er afgelopen zomer en zijn na 8 dagen gevlucht. er is maar 1 goed sanitair-gebouw. voor de rest is het vies, druk, herrie tot diep in de nacht, duur, overvol en weinig behulpzaam.
er schijnen wel goede campings te zijn, maar deze beslist niet.
Misschien vinden jullie het wel leuk, succes

Originally posted by anne marie@27-02-2004, 22:27:35
**maar 1 goed sanitair-gebouw. voor de rest is het vies, druk, herrie tot diep in de nacht, duur, overvol en weinig behulpzaam.
er schijnen wel goede campings te zijn, maar deze beslist niet.
**

Ik ben t hier dus helemaal niet mee eens!!
Ik ben afgelopen zomer 10 dagen op camping medulin geweest, en t sanitair is pas vernieuwd, heel netjes en schoon, gatwc’s,maar ook gewone zitwc’s wordt elk uur schoongemaakt!
T is in medulin SUPERGOEDKOOP!! als je naar de supermarkt gaat koop je al een brood voor 50 eurocent en beleg is ook niet meer dan 2€ drinken is helemaal spotgoedkoop! dus voor +/- 3 € kan je met zijn 4en eten en drinken!
Uit eten is ook heel goedkoop voor ongeveer €6 heb je een soepie, 2x 1/2 liter icetea en pizza of patat met een hamburger of spaghetti ofzo!
drank is ook heel goedkoop voor €1 een fles wijn en een halve liter bier voor € 1.20!! eg waar geloof mij tis echt heeeeeeel goedkoop!
Wij hebben bijv ook een bootje gehuurd, 3 uur varen op de kraakheldere zee voor 15€
tis dus hardstikke leuk!!
Ik vond het zelfs zo leuk dat we dit jaar weer gaan!!!

o ja die herrie tot diep in de nacht is de naastgelegen disco die duurt tot half 5 ofzo maar aangezien je zelf waarschijnlijk toch ook uitgaat heb je daar eg geen last van hoor!

en als je geen last wil hebben van andere mensen moet je niet gaan kamperen!!

Kijk, eindelijk iets positiefs over Medulin, dat doet me goed!!..

Linnie, weet je ook iets meer over t uitgaan en leuke andere plaatsen in de buurt die makkelijk te bereiken zijn?

Groetjes
Antonello

ik ben eigenlijk voornamelijk in de summerclub geweest(das de discotheek bij de camping) maar je kan op excursie mee naar pula en porec,

heej mensen…

k ben vorig jaar ook in medulin geweest!! egt een supervakantie gehad… k weet nie of jullie met gogo tours heen gaan… maar die zijn echt geweldig… wat ik zal aanraden is als je daar bent een dagje naar pula te gaan… das een stad heel dichtbij waar een bus heen gaat… supergoedkoop allemaal daar met allemaal marktjes… ook moet je zeker de beachday meedoen… en het eilandbarbequen kun je beter overslaan want das dus 10x nixx… have fun daar… xx mij :stuck_out_tongue:

Eejzz…

Nou ik ben ook in Medulin geweest is alleen al weer 4 jaar geleden…
Ik zat op camping Katzela…
Maar Medulin is wel super gezellig, maar ik kon er maar 1 discotheek vinden… en die kon er wel mee door :smiley:
De prijzen zijn wel lager dan in Nederland, en als je naar die marktjes gaat,… moet je altijd afdingen…

Veel plzr

Ik ben vorig jaar naar camping katzela geweest met een vriendengroep. Ook via Gogo tours. Was wel lache. Een leuke camping met leuke bars waar je ook goed kan eten. Als je met gogo gaat moet je zeker naar de dutch night gaan. Dat was echt het topfeest van onze vakantie. wij gaan dit jaar ook weeer naar kroatie naar pula ofzo (ik heb het niet geregeld dus ik weet het niet precies) in een villa. Veel plezier in ieder geval.
gr uut westervuurt

van 20 juli tot 4 augustus zitten met negen vrijgezel jongeren we zijn tussen 18 en 22 jaar we hebben er zin in gaan er nog meer vrijgezel damens in die periode naar camping medulin? :smiley:

Ja hoor, wanneer de heren vrijgezel weer vertrekken gaan wij pas naar camping Medulin <_<

Van 2 aug. tot 18 aug. ga ik samen met een vriendin hier heen. Ik was eigenlijk ook wel benieuwd of ik bergen met geld mee moet nemen, maar dat schijnt dus wel mee te vallen zo te lezen!

Iedereen die volgende week gaat, tot zienus!!!

Heey hallo allemaal

Ben jongeh van 18 jaar! GA dit jaar ook naar medulin! periode 23 juli tot 13 augustus. en ik zie dat er dan ook vrijgezelle dames zitten! haha:P dat word cker wel wat fun!

Spreek jullie later

groten WAzzup :stuck_out_tongue:

Fuck, heb de datum verkeerd gelzen, dit was vorig jaar al:P hahah

maareh komen jullie weer?

haha ik heb ook niet echt op de datums gelet nee…
maar ik (+ 3 vriendinnen) ga dit jaar (2oo5) wel,
4 juli- 14 juli :smiley:
Liefs!

Wij zullen hier vanaf half juli 2006 doorbrengen met ze vijfen!. Meer mensen die dit jaar ook op deze camping gaan staan?
Groeten!

hee menseh,

ik ben jonge van 18 jaar. ben vorig jaar ook in medulin geweest. er waren nog meer campings daar. zoals kazela, en pomer. ook wezen kijken, pomer was mooie camping, maar niet echt wat voor de jeugd, op kazela gaat gogo tours heen. maareh weinig schaduw van bomen. is hele open camping. en jah dan komen we natuurlijik bij Medulin in Medulin. Echt supercamping. Het is een soort eiland. van vaste land naar eilandje(schiereilandje) echt master! strand, zee en heel veel zon.\

Wij waren met hele groep. overdag gingen we soms ff naar dorpje, scooter huren en dan naar Rovinj, porec al die dorpen, als we terug kwamen gingen wel altijd zwemmen. Heerlijk op het strand liggen, fijn voetballen, dames versieren en natuurlijk snorkelen. dat is daar echt mooi!

Savonds vroeg gingen we eerst altijd ff na de boulevard. ff wat kijken enzo. en dan naar Restaurant. wij gingen meestal naar restaurant minoza. een vet goed pizzarestaurant. echt iedereen zit daar en de sfeer is top! echt een toppie. ze maken je aan het lachen. vanalles. van het eten word een show gemaakt. Na het eten gingen we altijd nog ff bij de tent zitten drinken, dronken worden, en dan rond uur of elf nog ff naar de boulevard.( deze ligt voor de camping. en ff naar de kermis. en nog ff op terrasje zitten, en daarna doken we de discotheek in. ER zijn twee discotheken. eentje genoemd summerclub, deze zit naast de camping. met openlucht terras. heel gezellig. en die andere weet ik niet meer hoe die heet. deze is wat moderner, maar beide gezellig. verder heb je nog wat kroegjes waar je kunt drinken.

Qua duurheid valt het ook wel mee. disco is wel entree. meestal 30 kuna. en drankjes zoals bier en cola waren 15 kuna. Elke avonden is er wel wat te doen in de discotheken, het zijn twee concurenten van elkaar. dus de een moet nog meer klanten trekken als de ander. er zijn schuimpartys. stripparties. bier halve prijs. dat soort dingen. echt super!

na het stappen ga je nog ff broodje donner kabab halen en dan op bed. het is nu ongeveer 06.00 en je ziet de zon al op komen. haha:P slaap nog maar ff 3/4 uurjtes, want voordat je het weet brand je uit je tent. want het is daar echt warm. overdag 35/40 graden en snachts heb ik ook altijd de 3 kwartsbroek aangehad. het was dan nog lekker met temparaturen van 20/25 graden, echt super.

De wc zijn helemaal niet smerig. het is vakatnie, het word echt goed schoongemaakt, vorig jaar waren er twee nieuwe gebouwen, volgens mij. en er waren natuurlijk vergeleken met de nieuwe gebouwen wel oude wc. maar prima warme douchen, en jah het klopt dat ze ook een wc gewoon in de grond hebben. gewoon, gat in de grond. maareh, het is eerst ff schrikken, maarjoh het is vakantie en je kan je behoefte doen, how cares? nobody! en er zijn ook normale nederlandse wc hoe je thuis gewend bent. dus dont worry!

en dat lawaai valt ook wel mee. sommige mensen die dicht bij de boulevard staan, zullen wat hinder hebben van de disco en kermis. maareh dat ben je snel gewend, en als iets verder staat, hoor je het niet eens. het valt echt wel mee. Anders waren de mensen daar echt niet gekomen, en waren wij ook al lang weggeweest als het een lawaaicamping was.

Verder is het echt een topcamping, veel te doen voor jeugd. en gezellige sfeer, je maakt gauw vrienden. Ik zou er graag dit jaar weer heen willen, maar ik heb zoiets, nee, nog niet, wanteh, ik heb het net vorig jaar allemaal gezien weetje! maar anders, zoiezo over ene paar jaar, ga ik er weer heen.

Feest, drank, vrouwen. EVerything what you want is in Croatia!

spreek jullie later en veel plezier in Medulin, doe ze de groeten van mij! laterzzz

Groeten Wazzup

17-24 juli zitten wij (4 jongens) in een mobilehome op deze camping :slight_smile:

Wij zullen wel eens gaan stappen ja, maar niet iedere nacht ofzo. Hoe zit het met dat geluid van die discotheek er naast? Word je echt je tent uitgedreunt of is het bijna niet te horen?

En kroatie deed niet mee met de euro he of wel?

er is veel geluid van de discotheek te horen, in je tent horo je alles heel goed, maar vaak ben je zo moe door de zon en uitgaan dat het niet uitmaakt en je zo in slaap valt.
ze doen inderdaad niet aan de euro, maar het is een redelijk makkelijke koers die ze hebben dus die heb je zo door.

groetjes Pandora