Kroatië: Rovinj Of Medulin?

Wij wilden naar medulin, maar na een paar negatieve verhalen daarover en tips over rovinj vroeg ik ons af: wat is leuker qua uitgaan en qua activiteiten overdag naast op het strand liggen??

Heeej,

Ik ben in 2000 naar Medulin geweest, en in 2004 naar Rovinj
en ik zelf vind Rovinj leuker, omdat er meer te doen is en er meer voor jongeren te doen is naar mijn idee.
In Medulin ben ik in 1 discotheek geweest was wel een hele leuke discotheek… maar Rovinj was toch wel veel gaver!!
Als je met beachmasters gaat raad ik je niet aan naar hotel monte mulini te gaan… is echt een vies hotel maar wel aan de zee.
Als je nog vragen hebt… hoor ik het wel

haai!

ik ga dit jaar met 3 vriendinen naar camping medulin in medulin, mijn oduers zijn er vorig jaar geweest en zei vonden het echt super leuk daar (ik weet het die zijn wat ouder, ) maar van andere heb ik ook gehoord dat het heel leuk en mooi moet zijn.

ik ga trouwens met x travel.

groetjes pandora

Dalmatie is veel mooier dan Istrie en het weer is er tevens beter. Ik kan dus iedereen meer aanraden om naar de kanten van Split te trekken !

KiCo

Halloo

Ik ben vorig jaar met 4 vrienden naar Rovinj geweest en heb echt een super vakantie gehad! DIt jaar ga ik met een vriendin naar Medulin.
Maar in Rovinj zelf heb je geloof ik 1 discotheek echt in het centrum maar toen wij daar waren, waren er 5 andere mensen binnen. Maar 10 minuutjes met de txi en je bent in Monvi, een uitgaanscentrum met allemaal leuke barretjes en een discotheek. En de excursies naar bijvoorbeeld club international waren super leuk maar dat soort dingen heb je natuurlijk ook in medulin. Ik hoop dat je hier wat aan hebt

kus tessa

bedankt voor de reacties… we hebben besloten en het is rovinj geworden :slight_smile:

Hallo Medulingangers,

Ik ben afgelopen zomer twee weken naar Medulin geweest. Wij zaten op camping medulin en die camping is voor jong en oud en super groot, met veel restaurantjes etc… er staan op de camping meer jongeren organisaties behalve X-travel. Zo was er vorig jaar ook een jongere organisatie uit Duitsland en Engeland. De tenten van X-travel staan dicht bij de uitgang en dus vlakbij de Summerclub die bij de camping hoort. Dit is een groot teras met ene podium waar gedansd wordt, rond 2:00 gaat iedereen naar binnen waar het feest verder gevierd wordt. Sluitingstijd is 5:00 … de muziek hoor je ook best wel hard als je in je tent probeert te slapen.
Een stuk verder lopen heb je nog een andere discotheek Imperial, Hier was het alleen op een georganiseerde avond van X-travel druk en in de weekenden. Maar ook erg leuke discotheek.
Verder heb je op de boulevard veel restaurantjes, kraampjes, kroegjes etc…
Strand is prima te doen, je hebt geen mooie zandstranden, maar een luchtbedje kopen gaat ook heel goed. Koop wel ook daar waterschoenen, want er zijn veel zeeegels.
Sanitair op de camping is tsja… wat zal ik zeggen op elke camping vies, gewoon douchen met slippers aan en de douches zijn niet altijd warm.

Fijne vakantie in Medulin! Heb je nog vragen… vraag maar raak

Groetjes

heeej ik ga dit jaar met 4 vriendinnen naar medulin. met x travel… van 4 juli tot en met de 23ste…
hebben jullie nog tips en dingen die we echt moeten zien/doen?
zijn er nog andere die dan gaan lijkt me wel leuk om met hun alvalst in contact te komen!

groetjes wendeline

heeej wendeline, ik ga deze zomer ook naar medulin, van 18 juli tot 28 juli. Ik zit samen met een vriendin op camping medulin. Heb er super zin in!! Ik ben er nog nooit geweest maar heb wel van iemand gehoort die er een paar jaar geleden is geweest dat er heel veel hitsige Italianen rondlopen waar je voor op moet passen maar weet niet of dit nog steeds zo is, hoop het niet haha!

dikke zoen tes

Ik heb vorige zomer in Medulin 1 Italiaan gezien die helemaal niet hitsig was, maar erg knap was en die lekker kon zoenen. :stuck_out_tongue:
De toeristen die ik daar gezien heb kwamen voornamenlijk uit Duitsland, Zwitserland, Engeland en Slovenië

haha das wel beter dan! :smiley: Van mij mogen er nog wel meer leuke Italianen rondlopen :wink:

Medulin is vet ziek nu wel weer!

enne tesjebesje zijn de nederlandse jongens niet goed genoeg. haha:P waarom nou weer Italianen

haha:P mag je zelf ook weteh

doeidoei

groeten WAZZUp

Haha het was maar een grapje hoor van die Italianen :stuck_out_tongue: tuuurlijk zijn Nederlanders goed genoe :smiley:
Heb zin in de vakantie B) kus

Eeen kroaat uitproberen kan ik je ook aanraden hoor! :stuck_out_tongue: :smiley:

Owja… waarom zijn kroaaten aanteraden dan…

heeeij
ik (met 3 vriendinnen) ben er vanaf 4juli - 14juli :slight_smile:
Medulin dan.
Liefs xxx

Voor Italianen moet je naar … Italie…

yooh hier weer ff een bericht van wazzup

Ik heb tijdje niks van me laten horen. drukjes. haha;P
Maareh cker heb ik zin in de vakantie tesebesje, En mooi dat Nederlandse jongens ook kans bij jou maken. haha:P Heb echt zoon onwijs vet zin in.

:smiley:

Wie gaat er allemaal van 25e tot 10 augustus heen!

Hoop jullie allemaal gauw te zien. gaan we ff feestje bouwen, Met italianen, kroaten. Alles

Feesteh!!!

Spreek jullie later. doeidoei.

Hallo allemaal,

ik vertrek volgende week maandag met mijn vriend naar Medulin (camping medulin) met X-travel.
Ik heb er heel erg veel zin in!!! en ik zie dat er rond die tijd al meer mensen uit deze groep zijn!!! gezellig dus!!
see ya!!

Liefs, Corine

Heeej !
ik ga 24 juli met een vriendin naar Medulin, ook met X-travel!
Gaat super gezellig worden!
Liefs, Xx Jessy