Vakantie Medulin (istrie)

haai!

ik ben een meisje van 17 jaar (pandora) en ik ga 4 juli voor 17 dagen naar camping Medulin met 3 vriendinnen en ik was benieuwd of er nog meer mensen daarheen gingen? k ga zelf met xtravel. als er nog meer mensen gaan laat het maar even weten wanneer je gaat enz…

Groeten pandora
of mail me maar: Pandoortje_is_melug@hotmail.com

Haaaii

Ik ga op 18 juli voor 8 daagjes naar camping medulin met een vriendin, heb er nu al zo’n super zin in!! Ben vorig jaar in Rovinj geweest en dat was ook echt super.
Is er iemand die alle hot-spots van Medulin weet? en ook toevallig hoever het fietsen is naar Pula want we zijn van plan om fietsen te gaan huren?
dikke zoen tes

gooh er gaan niet veel mensen naar medulin:(

is er niemand die wat over medulin te vertellen heeft???

Ik ben afgelopen jaar 17 dagen naar Camping Medulin geweest!
Was erg leuke vakantie en heb daar samen met een vriendin bijna alle activiteiten uitgeprobeerd.

Op de boulevard staan allemaal kraampjes en zijn allemaal restaurantjes. Die kun je echt niet allemaal uitproberen, want dat zijn er echt veel!
Kroegentocht is sowieso de moeite waard, want dan weet je een beetje wat je waar kunt vinden. De discoboot is helemaal top, zeker doen! Ze hebben daar vooral lekkere cocktails!Ook de relaxtcruise moet je echt niet missen, mag je lekker van de boot afspringen in het heldere water! En wat ook echt gaaf is, is een bezoek aan de Plivitce meren en Venetië!

Eten is trouwens echt goedkoop! En het drankje mismas is ook heel lekker!

Dus ik denk dat jullie je er wel gaan vermaken

Ja wij gaan ook, met z’n vijfen in een stacaravan, echte zigeuners. We gaan 2 augustus 15 dg. Hoop dat er iets te knallen valt.

Wij gaan waarschijnlijk naar Icici (bij Opatija) ligt er niet zo heel ver van denk ik.
Iemand al naar daar geweest?

Ik ga 18 juli met Xtravel naar camping medulin dus ik zal je vast wel tegen komen daar!

Wij gaan op 19 juli 15 dagen naar Medulin met Tentotel :wink:
Dus nu maar hopen op goed weer :smiley: :wink:

hee hallo!
ik ga met 9 vrienden naar medulin, we vertrekken 11 juli!
en ja we tellen al hard af :smiley:

oja, xtravel it is
ojaoja, we zijn vorig jaar naar opatija geweest, was ook erg geslaagd!

heey hallo gasteh

Ben jongeh van 18 jaar. en ga dit eerst voor het eerst naar medulin. hou wel van een party. en volgens mij kan je dat daar ook wel.
Wie gaat er nog meer vanaf 25 juli heen!

Beter menseh, dan zie ik jullie daar 25 juli wel
is er dan nog iemand

leuke vrijgezelle dames mabey?

groeten van WAzzup

Op 25 juli zullen we eens gaan kijken of het echt zo geweldig is als de reis gidsen melden. Het zal er vast wel een feestje worden denk ik zo, ik heb er zin in!

4 meiden (o.a. ik dus :P) , van 4 juli tot 14 juli :slight_smile:
met X-travel

Hey

Wij gaan deze zomer op 25 juli ook naar camping Medulin! :smiley:
We hebben er zin in!
ff een vraagje voor mensen die er al zijn geweest, hebben ze ook normale stopcontacten in het toiletgebouw ofzo? Of met een eurostekker? Vorig jaar hadden we dat namelijk niet (in Rimini)… :wink:

Tot 25 juli voor degenen die dan ook gaan :smiley:

Groetjes twee brabantse meisjes

hee brabantse meisjes?

Volgens mij wel, ik ben er nog nooit geweest, maarhe mijn broer net wel, duzzeh, die had nergens prlboemen met scheren en telefoon opladen.
zoo, maare voor gsm opladen, anders kom je maar de gsm opladen bij ons in de caravan! haha:p maareh dat is wel cool, dat jullie dan ook heen gaan. hoe oud zijn jullie, discoleeftijd! zou wel cool zijn!
hoop jullie gauw te spreken of te zien!

groetne van WAZZUp!

Hé wazzup:

check deze link anders ff:

relatieplanet

Hey wazzup!

Leuk dat je ook rond dezelfde tijd naar Medulin gaat!
Jaja we zijn wel van discoleeftijd hoor! haha! We zijn 19 en 20 jaar. Jij?

Nou in elk geval tot over 13 dagen!

Groetjes!

hee brabantrulez.

Oooh beter jah, ik ben zelf 18. Duz we zitten wel een beetje rond dezelfde leeftijd! is wel beter als er leeftijdsgenoten zijn. Zullen er altijd wel zijn. maare keej< Nu heb je ckerheid!
Jah 13 dagen, nu nog 10 dagen en dan vertrek ik. ik kom die maandags aan. dus over 11 dagen. Spreek jullie

Ka nje nog wachtne ik ni:P haha

groetjes Wazzup uit Friesland!

nog 8 dagen:P

nog 1 dag, morgen is het zover B)

hey :smiley:

nog even een vraagje van ons weet iemand of er een zwembad op de camping zit? want er zit een witte haai vlakbij istrie (pula)!
nog maar 8 daagjes en dan is het zo ver!!!Finally!