Vakantie Medulin (istrie)

Ja er is een zwembad,

maareh pardon, EEn witte haai
die zijn beschermd man! en die eten mensen. toch?
die haai was er wel volgens mij. maareh volgensm ij is die alweer weg
en als dat echt levensgevaarlijk was, dan zou het ook wel op journaal wezen toch.

ik wil wel zwemmen in de Zee. anders is er geen fuck aan. en er is ook geen ruimte voor ons allen in het zwembad, haha
maareh van wie heb je dat dan van die Witte haai. ik hoorde het al vaker, maareh ik geloofde het nie! nu eigleijks ook nog ni!

maareh keej,

groeten

Hier volgt een mededeling voor reizigers naar Kroatië:

i.v.m. omstandigheden is het per direct verboden uw huisdieren mee te nemen op vakantie! :wink:

Oh gelukkig is er een zwembad! :smiley:

Maaruh jah er zwemt een witte haai! Stond ook in de krant, maar op deze site stond o.a. vermeld dat er een witte haai zwemt:

http://www.kroatie.nl/site/

jah idd, je hebt gelijk,

maareh als je bij de kust gaat zwemmen is er niks aan het handje, die haai komt echt niet bij de kust! enne die gasten zijn daar echt wel mee bezig om de haai te verjagen! anders zou er niemand meer komen! niks aan het handje.
gewoon lekker zwemmen in de blauwe zee! HEERLIJK.

ooh, nu hoor ik opeens dat het niet zeker is dat er een zwembad is. nu week het ook ni meer:S wat is het nou? Soms staat op internet dat er een zwembad is, en nu heb ik een site waarop staat van ni!@ nu week ni meer!

Huisdieren, waarom mogen die niet mee. Bang dat die huisdieren de haai lokt?
hehe:p Maarjah, goed dat je het ff meld mig21. Zometeen staan er mensen voor de grens met huisdieren!

Spreek jullie laterzz.

DEZE ZOMER BELOOFD WAT!

EN wordt daarom Supergaaf!

bijna zover
nog 2 nachtjes slapen
en dan zijn we onderweg, naar de coolste vakantie ooit!

groeten Wazzup

Eej, :smiley:

We hebben net een last-minute naar Medulin geboekt.
Op 15 augustus gaan we met x-travel weg, voor 10 daagjes.
Wie gaan er ook,?

XxxX Marielle

hee gasteh

Ik ben net weer trug

heb nog nooit zo’n mooie vakantie gehad.! Echt een aanrader.
Mij zie er volgend jaar zeker weer!:stuck_out_tongue:

En Mariel, prettige vakantie nog!
je zult er leuke dingen beleven! Twee grote discotheken, echt vet man, DAG en NACHT FEEST! haha

whoo, man, ik wil trug, heb je nog plaats vrij:P

groeten WAZZUp

ben dit jaar ook in medulin geweest met x travel en is ckr aantebevelen voro mensen voor volgend jaar! super gezellig is medulin je kan er van alles doen en het uitgaan is der ook oke!

was echt een super vakantie!

groetjes!

hai hai, ik ga 17 juli naar medulin. ben zelf net 18 en ga met me vriend 10 dagen. ook met xtravel. was vorig jaar naar canet plage geweest met x travel. ik raad je aan niet in zon kleine tent te gaan eg verschrikkelijk. hahaha ben zelf erg gezellie, gaan jullie met de bus?? xxx

Hallo,
zijn er nog mensen die deze vakantie naar camping Medulin gaan?

Groeten remon

heey,

ik ga deze zomer naar camping medulin… wie gaan er nog meer?

xxx

Hallo inge^…
Toevallig heb ik samen met mijn vriendin geboekt voor de camping Medulin. Ga jij ook?

groeten remon

heey ramon

ja ik ga ook naar camping medulin met een vriendin … ben je al een keer eerder op die camping geweest?

xxx

hey mensjes!!
ik ga dit jaar ook naar camping medulin samen met een vriendin!! Vorig jaar ben ik er ook geweest… echt super tof!! Kroatie zelf is erg goedkoop… als je met xtravel gaat is ook erg fijn want xtravel heeft nog erg veel activiteiten dus je leert veel mensen kennen en je bent niet verplicht om mee te doen met een activiteit. De camping is groot… een deel is van een duitse reisorganisatie… een deel van xtravel… en een deel gewoon voor mensen die zelf boeken… als je de camping afloopt loop je de ene kant de boulevard op en de andere kant is de disco en rechtdoor is het strand… allemaal nog geen 5minuten lopen, ook de winkel is 2minuten lopen, de winkel is niet geweldig groot maar je hebt het hoognodige zoals drinken en eten… voor broodjes ofzow kun je het beste even naar de boulevard lopen… ook moet je afdingen… altijd proberen de eerste 2 dagen even moeilijk omdat je niet weet hoe maar hun geven wel aan hoever ze gaan en vaak schild dat toch 5 à 10euro… in kroatie hebben ze kuna’s… 7 kuna is 1 euro… De discotheken zijn tot 6uur smorgens open dus als je wilt… iig ik ga dit jaar er weer een feestje van bouwen net zoals vorig jaar!! Heb er nu alweer zin in!!
Ik vertrek zelf 24juli en ga 17dagen… vorig jaar ben ik 10dagen geweest en dit vond ik erg kort door de lange reis!!

Als jullie nog meer vragen hebben dan hoor ik het natuurlijk wel :slight_smile:

xxx

Hallo,
Ik ga samen met mijn vriendin op 7 augustus, 17 dagen naar camping Medulin. Als ik het vorige las, dan begin ik er al egt zin in te krijgen. Wanneer ga jij Inge? ben wel benieuwd.

groeten remon

heey…
ik ga naar medulin samen met een vriendin… we gaan weg op 7 juli en we blijven daar ok 17 dagen… ik heb nu al veel zin in die vakantie…

Ik ben vorig jaar ook op camping medulin geweest en het indd een aanrader! wij hebben wel heel erg massel gehad met het weer, het is namelijk nogal wisselend daar, maar als het regend is het vaak voor een uurtje. het eten is er heel goedkoop, ik was er zelf 17 dagen en we zijn elke dag uit eten geweest omdat het gewoon te betalen was.

echt een topper dus :wink:

groetjes

Hallo,
Ik kreeg ineens te horen via via, dat je id-kaart niet voldoende zou zijn voor een vakantie naar kroatie. Je zou een paspoort moeten hebben. Klopt dit?

het klopt inderdaad dat je een paspoort nodig hebt voor kroatie

Wij zijn er bijna over uit om naar Medulin te gaan, half juli… Wat is het verschil tussen die andere campings? En is Xtravel niet een stuk kleiner dan GOGO? want gogo zit op een andere camping…

groetjes