Vakantie Medulin (istrie)

Eya menseh, Ik ga aankomende zomer met 4 andere gasten 10 dagen naar Medulin. Goed om te horen dat er nog meerdere naartoe gaan en dat het uitgaan er ruim voldoende is!! Ik krijg er steeds meer zin in, wij zitten trouwens wel in Hotel Belvedere maar we kunnen jullie op de camping ook eens gezellig opzoeken en er een dolle boel van maken!!!

Hallo,
Wanneer gaan jullie, is wel makkelijk om te weten natuurlijk (a)

Uiteraard is wel zo handig!!! :wave: maar wij vertrekken 17 juli uit Nederland,

hallo,

xtravel heeft een redelijk groot terrein… maar zoals ik al zei is er nog een duits gedeelte en een gedeelte waar je zelf heen kunt gaan. Gogo is ook duurder als xtravel!
groetjes christa

Eyaa Christa, Welke discotheek is daar een beetje het leukste van de 2?? En je gaat samen met een vriendin??

Groetjes Michael

uhmz… ze zijn allebei leuk… alleen de summerclub is gewoon aan de camping vast… je hoeft niet ver te gaan voor te stappe… alleen in heel kroatie hoor je bijna niks anders als r&b en hiphop muziek. In het weekend moet je niet naar de andere disco gaan ben even de naam kwijt aangezien er dan veel ruzies zijn daar… maar hebben we er al allemaal zin in???

groetjes christa

Ok thx voor de info!!! Die andere heet volgens mij de Imperial. Maar uiteraard hebben we der zin in, jij??

ja je hebt helemaal gelijk… de imperial daar is vaak ruzie in het weekend… de summerclub heeft ook een binnen en een buitendeel dat is ook vet… ga je met xtravel?? dan is het namelijk aan te raden om mee te gaan met de kroegentocht en met porec by night en de partyboot moet ook super zijn maar daar ben ik vorig jaar niet mee mee geweest… en ik kan je vertellen dat 10dagen erg kort zijn :S maar wanneer ga je?? groetjes christa

Jups wij gaan met X-Travel, idd wij hadden die kroegentocht en die partyboot al in onze gedachten!! Maar een buitendeel is trouwens wel erg vet, ja ik hoorde het al dat 10 dagen in Medulin wel kort zijn maar we maken het er dan maar een kort maar krachtige vakantie van :wink: Wij gaan van 17 juli tot 10 dagen erna, jullie gingen de 24e van juli tog?

Groetjesss Michael

porec by night moet je ook zeker doen is echt super leuk!! ja wij gaan idd 24e en ben nu al af aan t tellen haha! Vorig jaar ben ik ook 10dagen geweest maar tis gewoon te kort door de busreis… mjah evengoed super leuk hoor!!
Daarom dit jaar 17dagen :slight_smile: En ook echt een aanrader is om de xtravelcard te kopen… die haal je met alles er zo goed uit… je krijgt alleen al korting met activiteiten waar je mee mee doet… en ook in winkeltjes of restaurantjes krijg je korting!! En tis 10euro ofzow wat die kost!!

groetjes christa

Hahaha, je maakt me nieuwsgierig!!! DAmnzz en het duurt nog zo lang dan he :S We gaan jullie vast wel tegen komen :slight_smile:

groetjes Michael

hallo,
ik ga met mn vriendin 7 augustus, dus we overlappen elkaar allemaal…

hallo,
ga je met vrienden?? ga je eigenlijk ook naar de camping of pak je hotelletje:)
Nog 24weken en dan vertrek ik :D:D:D:D hahaha…
Maar tis echt gaaf daar… en goedkoop!!!

:smiley: jah ik ga lekker met vier vrienden van me ernaartoe. We zitten in hotel Belvedere maar ik denk dat we ook wel op de camping te vinden zullen zijn :stuck_out_tongue: hehe Nog 23 weken en dan ga ik!!!

maar jullie gaan dus naar huis die dag als wij komen als ik het even goed bekijk… mjah is echt wel tof daar!!!

Ohjah jullie gaan ook met de bus he, jah dan gaan wij idd als jullie net komen! Jammer hoor…

ja dan moeten we die dinsdag maar kennis maken hahah :stuck_out_tongue:

Inderdaad, dan maar kort en krachtig :stuck_out_tongue: haha

ja wedde… zitten wel een paar uur tussen als het goed is tussen de aankomst en vertrek… :slight_smile: en als het goed is het vertrek op de camping…!!

Ohhh dan is het zeer kort hahaha, maarja je weet maar nooit he?!?!?!?! :smiley: