hahaha we regelen wel wat… op eenervandere manier ![]()
Dat dacht ik
moeten we zeker doen!!! Die paar uurtjes zullen al vol lol zijn voor jullie, een goed begin is het halve werk ![]()
ja en voor jullie de laatste lootjes;) wel balen dat jullie dan net gaan…
Meestal wegen de laatste loodjes het zwaarst, misschien wordt het tegendeel deze zomer wel bewezen
Maar als jullie twee hele gezellige meiden zijn dan is het inderdaad wel balen ![]()
hahaha ja ik ga niet over me zelf spotte
mjah zal wel goed komen iig!!
Wij gaan ook boeken hoor! we gaan hier (met eigen vervoer) rond 10 juli weg met 5 vrienden en zullen dan tot eind juli op Camping Medulin doorbrengen! Leuk dat er veel gepost wordt op dit forum!
Groetjes
jaja heel actief in dit forum… gaan jullie wel op t jongerengedeelte op de camping of gaan jullie niet boeken via een reisorganisatie??
Wij gaan proberen om bij Xtravel te komen te staan zonder dat we bij xtravel boeken… we gaan het regelen via de camping zelf. Hadden we vorig jaar ook gedaan maar dan in Argeles. Met hoeveel personen ga jij?
ik ga met 1 vriendin… gezellig met z’n 2en maar ik ga pas 24juli tot 9aug!! En ik ben vorig jaar ook daar geweest is echt toppiej daar… moet je maar even lezen in het forum op de vorige pagina’s!!
groetjes
eeey Willem, kijk nog iemand dus die weet waar je moet zijn deze zomer!!!
It’s keeping better and better. Krijg je tenminste een beetje de sfeer er alvast in he zo in deze koude gure tijden, dan verlang je wel naar een heerlijke zomervakantie!!
groetjes Michael
hahaha duurt nog lang hè ![]()
ik wil nu zomervakantieeeeeeeee
hahaha duurt nog zo lang… kunnen we het niet vervroegen;)
Hallo,
Ik ben nieuw hier ![]()
Ik ga van de zomer waarschijnlijk met een groep meiden naar medulin voor 17 dagen. We vroegen ons af of er ook een homo uitgaansgelegenheid is? Weet iemand dat?
en zijn er serieus haaien enzo daar? Worden er wel eens mensen daar gebeten? Ik vind die beesten echt eng, ik kijk te veel films… :S
XXX
Hallo Sagittarius,
Leuk dat je er ook naartoe gaat
en met hoeveel meiden ga je?? En in welke periode? De kans dat er haaien zijn is er heel klein, althans levensgevaarlijke haaien dan. En er is geen speciale homo-uitgaansgelegenheid.
Groetjes
dank je wel voor je reactie ![]()
we gaan met zn 6 en en het plan is om 7 augustus te gaan voor 2 weken !!
Ohh dat klinkt in ieder geval supergezellig
jammer dat je dan alleen in augustus gaat i kga samen met nog wat vrienden van me half juli!!
hehe ja das ons net weer ff te duur ![]()
hey… lees dit forum maar even dan kun je er wat achter komen hoe en wat er zo al loos gaat in medulin:P hahaha maar vorig jaar is er idd een witte haai gespot maar in medulin ligt alleen maar een meer… daar zal geen witte haai te vinden zijn
en ik ben er vorig jaar geweest zo ver ik weet is er idd geen homogelegenheid… maar dat kun je gewoon even aan de reisleiding vragen die weten dat echt wel!!! ik ben daar van 25juli tot 8augustus… ook 17dage
groetjes
ow en als er een haai in kraotie gespot word… dan word dat daar echt wel aangegeven dan mag je het water niet in hoor… dus ben maar niet bang…
ehmm medulin heeft gewoon zee hoor… rondom de camping is het allemaal zee, en ik heb geen meer gezien in medulin, de witte haai was er indd maar niet daar