medulin in kroatie neem ik aan? ik ga er ook na toe 17 jul 10 daagjes met 3 maten ![]()
oh dan lopen we elkaar net mis
![]()
jaā¦
ik kijk te veel films zoals ik al zei hihi ![]()
Een keer in frankrijk waren we ah zwemmen en zagen we ineens een grote donkere schaduw onder ons⦠ooo wat waren wij even enkele seconden bang HAHAHAā¦
kuch
spreken ze in kroatie eigenlijk goed engels? En wat is het geloof daar? (aangezien we met 6 lesbische/bi meiden gaanā¦)
bedankt voor de reacties allemaal! ![]()
even googlen levert het antwoord
"
De kerstdagen nemen in Kroatiƫ een belangrijke rol in. Vanaf de 9e eeuw, het moment dat de Kroaten het Christendom erkenden, wordt kerstmis in Kroatiƫ groots gevierd. Zoals Kerstmis traditioneel gezien een vakantie is voor families om bij elkaar te komen, zo is kerst voor de Kroaten ook de tijd om de rol die de Katholieke kerk heeft gespeeld in de ontwikkeling van de Kroatische nationale identiteit te herdenken. Veel tradities rondom de kerst hebben dan ook te maken met het katholieke geloof, dat het merendeel van de bevolking aanhangt. "
6 lesbische vrouwen wauw haha :)⦠vraag me af hoe je met elkaar in contact komt, maargoed dat terzijde. Er is dus een Christelijk geloof maar ik neem aan dat ze echt niet raar staan te kijken als 2 van jullie toevallig staan te zoenen.
groetjes Joost
Hoiiiiii!!
Ik ga ook naar Medulin!! Samen met 8 vrienden. De 15e vertrekken we, lekker met het vliegtuig (A) Nog andere mensen die rond deze tijd gaan? xx
Hallo allemaal,
Ik las al deze verhalen over camping Medulin en hoor allemaal verschillende reacties. Wij gaan ook met X-Travel naar deze camping, we zijn met een groep van 14 mensen en we vertrekken op 17 juli voor 10 dagen.
Maar ik vroeg me dus af wat we nou van de camping moeten verwachten, omdat iedereen wat anders zegt?
Ook heb ik al veel gehoord dat er op de camping helemaal geen warme douches zijn?? HELLUP, is dit zo???
Groetjes Manon.
thanks, ja google had ik zelf ook wel kunnen bedenken eigenlijk⦠![]()
van het stappen haha
bere gezellig
en wat ik zelf erg leuk vind is dat we allemaal types zijn aan wie je het NIET kan zien⦠![]()
OMG, I hope notā¦
dus jullie worden wel eens versierd door jongens? ![]()
whaha nou laat ik het zo zeggen, we krijgen voldoende aandacht ja
(of klinkt dat nu arrogant?)
nee hoor :yes: ![]()
Ik ga er dus ook heen met 3 vrienden⦠ook 10 dagen met vertrek 17juli⦠maar weet iemand ook hoelang die busreis ong. duurt�?
vanaf utrecht zoon 13 a 14 uur
jullie ook in mobilehommes?
Vanaf utrecht geen 13 a 14 uur⦠wij hebben vorige jaar op de heen weg 26 uur in de bus gezeten en op de terug weg 22 dus erg lang⦠maar het is te doen, voroal de terug weg toen lag iedereen in diepe coma.
HEH?! blanes vorig jaar 20 uur over gedaan dat was 1500 km, medulin is zān 1000 km en dat is dan meer dan 20 uur? rijd de bus dan door allemaal moeilijk toegankelijke wegen en bergen ofsow?
ja wij zitten ook in van die mobilehomes⦠en vetrekken vanuit zwolle.
de bus stopt in kleine dorpjes⦠en het is meer als 1000 km je rijd hele stijle wegen en ook bochten, dus niet wegen waar je lkkr door kan rijden. maar bereid je dus maar voor op een hele lange saaie reis!
ach met een beetje pils overleven we dat vast welā¦
true true⦠maar valt me toch vies tegen
van amsterdam is medulin bijna 1500 km
misschien beetje rare vraag ![]()
maar weet iemand hoe een 3 persoons āextraā tentje van xtravel opgebouwd is?
3 slaapcabines? of 2 of 1?
xxxxxxx
@Saggitarius: ik vrees 1 :S, maar ben niet geheel op de hoogte hiervan
@Sietzuh: Tof dat je dan ook gaat! Misschien komen we elkaar nog wel tegen