de 3 persoons zijn indd met 1 slaapcabine en een heel klein voortentje. maar ej zit toch het meest buiten ![]()
Ga jij dit jaar wederom Pandoortje?
Hey iedereen,
Wij (4 jongens in de leeftijd 20-24)gaan deze zomer ook naar Medulin, vertrekken vanuit Nederland op 6 Augustus met de bus, net het foum wat doorgelezen en het klinkt allemaal leuk. Voorheen gingen we naar Salou en lloret, maar ben benieuwd hoe het in Medulin is!
Tot a.s zomer!
so am i
neej ga dit jaar naar kos, en als me geld het toelaat misschien nog 10 dagen medulin… alleen ik vrees van niet:(
![]()
uhm even een hele late reactie… er zijn soms koudere douches ja… maar je moet gewoon op goede logische tijdstippen douchen dat het niet druk is
hahaha… ja dat zie je dus echt wel vanzelf… je moet gewoon niet in de spits douche… en een 3persoonstent is idd 1 slaapkabine… en een voortentje… waar je net kunt zitte en je spullen dumpen!! Maar wat je je moet voorstellen van de camping: een grote bende:P hahahaha nee een stuk met zoown 50tenten van xtravel… en overal stoelen en tafels… en paracolle
hahaha overal staan bankjes… om eerlijk te zijn is het gewoon echt een grote bende maar wel een super leuke bende:P hahahah… en het is allemaal heel goed geregeld… dus het niet is zoals bv in renesse… als jullie daar zijn geweest op een jeugdcamping… daar is het 10x zo erg…
groetjess
ow en ik heb geen toen ik vorig jaar daar was geen homogelegenheid gezien of gevonden… dus ja… maar zoals ik al zei je kunt het gewoon even aan de reisleiding vragen die weten dat echt allemaal!!!
groetjesss
tof ![]()
heey…
ik ben een meisje van 17 jaar… ik ga dit jaar ook naar camping medulin in medulin… ik ga van 8 juli tot 22 juli … ik wil graag in contact komen met jongens/meisjes die ook naar medulin gaan.
groetjes
inge
[EMAIL=“baby_sweetness_88@hotmail.com”]baby_sweetness_88@hotmail.com
wie heeft er trouwens, wat informatie met wat alles kost ![]()
ja tis daar echt mega goedkoop…
voor 15 kuna (das 2euro) heb je tiquilla shotjes… en bier is 30 kuna ongeveer maar dan krijg je direct een halve liter…
waarvan wil je nog meer de prijzen weten… eten is ook niet duur ook voor n pizza bv betaal je 30kuna… tis allemaal erg goedkoop… maar even specifieke dingen waar je een prijs van wilt…
greeetz
Wow :|, dat wordt dus niet koken ![]()
Neej uit eten gaan is een stuk goedkoper als zelf eten koken. en natuurlijk veel makkelijker;)
als je de camping uitloopt en de boulevard oploopt ligt aan de rechterkant meteen aan de voorzijde ook een zeer goede kebabtent:P goed voor na het stappe
volgens mij was dat ook 30kuna maar dat weet ik niet 100% zeker meer;) maar het was iig niet duur… ook gewoon bv een snitzel met groente en friet was dacht ik rond de 50kuna… dus het is eigenlijk nog niet eens de moeite om zelf te koken… tenmisnte dat vind ik dan… wij hebben vorig jaar 1x gekookt… als je het koken wilt noemen de rest zijn we iedere dag uit eten geweest… wat ook erg lekker daar is
hihi de hele boulevard ligt vol met ijssalons… en de ijs is daar ook erg goed te eten… zo bij zo kostte vorig 1 bolletje 3kuna… is allemaal erg goed te doen!!!
Inderdaad!! De ijsjes zijn verukkelijk in Kroatie:D Daarom heb ik besloten deze zomervakantie weer naar Kroatie te gaan!!
ja ik ga ook alweer:D hahaha wanneer ga je?
ik ga 18 juli
10 daagjes
Ik hoor veel mensen over slecht sanitair…
Wij gaan ook naar camping medulin maar zitten in een mobile home, en daar zeggen ze bij dat je een eigen badkamer met toilet hebt. Klopt dit dan niet of doen ze het niet, moet je echt naar die andere wc’s?? waarom zetten ze het dan erop?
ik heb echt geen idee over een mobile home… maar de wc’s vallen mee hoor… het is net allemaal vernieuwd… en er word constant van 7 uur 'sochtends tot 9uur 'savonds gepoetst… alleen daarna is het beetje rotzooi omdat iedereen van opstap terug komt maar dan valt het nog wel mee!!