oke ![]()
ik neem aan dat je de excursies aan X-travel wel met euro’s moet betalen he…? ![]()
oke ![]()
ik neem aan dat je de excursies aan X-travel wel met euro’s moet betalen he…? ![]()
nej mag je zelf weten kuna’s zijn ook goed
Ik ga met een vriend van 24 juli tot 10 augustus naar camping medulin. We gaan met X-travel. Het lijkt me echt een super leuke plek om op vakantie te gaan, en als ik die verhalen hoor zal dat dan ook wel. Ikzelf ben een meisje van 18 en mijn vriend is 17. Zijn er nog meer mensen die rond 24 juli naar Medulin gaan? Of zijn er mensen die ervaring hebben met X-travel?
Nog een vraagje trouwens: Ik hoorde van de verschillende excursies die er zijn. Heeft iemand een tip, of juist een duidelijke mening waarom we NIET mee moeten met zo’n excursie? - Welke dingen MOET je egt zien en wat is nou echt NIET de moeite waard.
Ik hoor het graag!
Eline
ik weet niks van medulin af. weet alleen dat ik van 18-28 juli aanwezig zal zijn ![]()
Hollandse avond is echt heel leuk!! komen alle mensen die in kroatie zitten met xtravel naar een discotheek en dan word het feesten met alleen maar nederlanders;)
disco boot is ook heel leuk! hier komen ook de mensen die in kroatie zitten naar rovinje, en dara ga je op een boot en vaar je langs de kust echt super leuk. en natuurlijk in venetië leuk…
de relaxt cruise is ook leuk… alleen moet het dan wel mooi weer zijn… wij hadden slecht weer en dan is het een stuk minder.
welkomsdiner is gewoon makkelijk;)
Porec bij night is ook erg leuk… dan ga je met een bus naar discotheken in porec, enige nadeel is dus dat je de hele tijd in de bus moet om naar een andere dicotheek te gaan.
verder een tip;) huur een bootje aan de boulevard!!! dat kost bijna niets en je kan dan lkkr over zee varen en dus heel bruin worden ![]()
veel plezier
Ok dan zijn wij dr dus ook. Ga je ook met de bus naar Medulin?
enn Hoe oud ben je en met wie ga je :)?
Kusje Eline
Ha Eline,
ik ben 19 jaar oud en ga met drie vrienden (d8 allemaal 19) met de bus naar Medulin (vanuit Utrecht). jij gaat alleen met je (of een?)vriend?. Wij gaan in ieder geval ook met x-travel. d8 ook dat dit de enige reisorga was voor deze camping :).
Groetjes Joost
Yo Joost ![]()
ik ga met Mijn vriend indd. We reizen vanuit Amsterdam en blijven 17 dagen.
Heb eg super veel zin in de vakantie en k denk dat t echt super gezellig gaat worden ![]()
groetjess Eline
i cant wait
wanneer nemen jullie precies de bus ben ook jongen uit utreg en ga ook met de bus naar kroatië vanuit utreg…
Gr. David
Hallo,
Ik vertrek met mn vriendin vanuit eindhoven 31 juli naar medulin met x-travel voor 17 dagen.
Gaan er dan nog meer mensen of zitten er in die periode nog meer mensen daar?
Groeten remon
*Ik ga met mn vriend de 24e weg. Ook 17 dagen. Duss,… dan zullen we elkaar wel tegen komen;)
Groetennnn*
*Wij (mn vriend en ik) gaan de 24e juli weg. We stappen in Amsterdam op. Wanneer ga jij?
x*
medulin de plaats voor stelletjes? ![]()
*haha zou je haast denken he…
Als je naar alle andere reacties en berichten kijkt, zie je alleen wel dat iedereen zo ongeveer vrijgezel is…
Maar 1 troost: wij zijn wel zo gek, druk en gezellig als vrijgezellen… ![]()
oh gelukkig maar :RockOn:
was al bijna bang dat we ons plezier uit de camping bingo moesten halen
Wij gaan deze zomer ook naar Medulin. We zijn in totaal met 13 personen, waarvan 8 al bezet zijn LoL. Wij zijn er trouwens van 7 tot 16 augustus te vinden…
Greetz
Heej mensen, ik ga 24 juli ook met xtravel naar medulin (17 dagen) samen met een vriendin. Zijn er mensen die ook in die periode gaan die alvast kennis willen maken op msn?
groetjes marian
wij zijn er slechts tot de 26ste ![]()
Jaaa ik ben der vorig jaar geweest ga nu met 2 vriendinne in de periode 17-07 tot 27-07 met de bus!, alles is een stuk goedkoper!, en goeie tip voor iedereen neem waterschoentjes mee (kweet ziet er niet uit) maar er zitte veel zeeegels daar, en het zijn soms kiezelstranden de zee is wel vet lekker koel en helderblauw! de boulevardjes zijn geweldig, waar ik zat ten minste vorig jaar zat ik op een andeer plek maar is geweldig!
Have fun groetjess
Ande